  • 61. Data: 2014-06-11 20:09:35
    Temat: Re: Dlaczego jakis kretyn....
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    news:XnsA349CA45F204elektronik@localhost.net...

    > W Polsce wszystko można.

    te 3 miesiące aresztu to bajki tylko.

  • 62. Data: 2014-06-11 20:21:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > te 3 miesiące aresztu to bajki tylko.

    żartuje tylko :) Sam też nie pokazuje fakju. Odkąd jeżdzę cięższymi
    służbowymi wyrobiłem sobie nawyk zjeżdzania na prawy pas po skręcie w
    lewo jak najszybciej się da, jednakowoż dla niektórych debili narwanych
    nawet to jest za długo i próbują mnie po prawej.

    Potem i tak olsztyńska czerwona fala uczy ich pokory.

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka

  • 63. Data: 2014-06-11 21:53:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2014 16:42, dddddddd pisze:

    > Widzę że prowadzisz bardzo dojrzałą dyskusję.
    > Jak już odkręcisz boczne kółka od swojego roweru to pogadamy, tymczasem
    > wracaj na lekcje bo się spóźnisz.

    O, kolejne potwierdzenie wieku przedszkolnego :)

    Wiedz, dzieciaczku, że skoro ty jeździsz jeszcze z takimi kółkami,
    innych ta przypadłość nie musi dotyczyć.

  • 64. Data: 2014-06-12 06:58:45
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-06-11 21:53, Andrzej Lawa pisze:

    > O, kolejne potwierdzenie wieku przedszkolnego :)
    >
    > Wiedz, dzieciaczku, że skoro ty jeździsz jeszcze z takimi kółkami,
    > innych ta przypadłość nie musi dotyczyć.

    kończę z tobą dyskusję, bo ci nauczycielka telefon zabierze

    Łukasz

  • 65. Data: 2014-06-12 10:57:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-11, A.L <a...@a...com> wrote:

    > nie. Nei pokazalem. Nei jestem zwyczajny. W Ameryce za pokazanie mozna
    > dostac 3 miesiace aresztu

    A nie czasem ostrzegawczy strzal w tyl glowy? W tej waszej Ameryce?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2014-06-12 14:09:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > A nie czasem ostrzegawczy strzal w tyl glowy? W tej waszej Ameryce?

    Generalnie to chyba Ci co pokazują fakju są godni tych co wymachują
    bronią na postrach - i jedni i drudzy powinni się nieco wyluzować
    i z jazdy po drodze nie robić jakiejś wojenki z ustawianiem tempomatu
    na 100 czy też utrudnianiem komuś wyprzedzania inaczej...
    To, że ktoś jedzie od Ciebie szybciej niz znaczy że ma dłuższego! ;-)

    Take it easy!

  • 67. Data: 2014-06-12 14:58:36
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Wed, 11 Jun 2014 13:30:47 +0200, dddddddd napisał(a):

    > A co do autora - albo jechał za nim debil, albo faktycznie miał pilną
    > sytuację, albo sytuacja nie jest taka jak autor wątku przedstawia...
    > Często ktoś ci na jednopasmówce mruga ? bo ja sobie nie przypominam
    > takiej sytuacji, nawet jak ktoś 50 jedzie poza zabudowanym to takich
    > sytuacji nie widuję...

    Jest jeszcze opcja z przyklejeniem się do środka jezdni przy szerokim
    i pustym poboczu.

  • 68. Data: 2014-06-12 21:59:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.06.2014 14:58, mlodz pisze:

    > Jest jeszcze opcja z przyklejeniem się do środka jezdni przy szerokim
    > i pustym poboczu.

    A co ma pobocze do jazdy samochodem, hmm?

  • 69. Data: 2014-06-12 23:08:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Ja w sprawie formalnej:

    On Wed, 11 Jun 2014, Pszemol wrote:

    > Nasz Amerykanin jechał lewym pasem 5kmh powyżej zakazu
    > i wydawało mu się, że nikt szybciej nie ma prawa jechać

    Ściślej rzecz biorąc, "mieć prawa" to nie ma :>
    Co nie zmienia faktu że nie jest to równoważnik "nie może" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 70. Data: 2014-06-13 00:51:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja w sprawie formalnej:

    > Ściślej rzecz biorąc, "mieć prawa" to nie ma :>
    > Co nie zmienia faktu że nie jest to równoważnik "nie może" ;)

    Zauważ, że on sam napisał potem, że jechał zgodnie z przepisami,
    mimo że wcześniej pisał że jechał 5kmh powyżej limitu prędkości :-)