  • 31. Data: 2013-02-05 22:02:23
    Temat: Re: Dlaczego elektornicy nie lubią programować?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:510f899d$0$1219$65785112@news.neostrada.pl...

    > A kto powiedzial ze nie lubia ? Moze tylko takich znajomych masz ?

    To samo mi wpadło do głowy...

    > Oczywiscie zalezy co i w czym programowac ...
    > piosenka programistyczna mi sie przypomina..

    Otóż to! Jakkolwiek elektronik nie powinien wzdrygać się moim zdaniem
    przed napisaniem efektywnego drivera w C/ASM do hardware który
    zaprojektował to już być może do projektu medialnego GUI czy jakiegoś
    back-endu do biznesowej bazy danych w SQL może nie mieć talentu.

  • 32. Data: 2013-02-09 13:51:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    prawda jest taka, że już od dość dawana (czyżby od momentu objęcia żłoba
    przez tuska i gronkiewicz) do programownia (np. embedded) zatrudniają
    informatyków... i to do każdego typu programowania... np. microsoft, kto
    pisze sterowniki?

  • 33. Data: 2013-02-09 14:02:37
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > przez tuska i gronkiewicz) do programownia (np. embedded) zatrudniają
    > informatyków... i to do każdego typu programowania... np. microsoft, kto

    W Microsofcie informatycy piszą sterowniki - wina Tuska.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 34. Data: 2013-02-09 14:30:22
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    i tak mam rację...

  • 35. Data: 2013-02-09 14:50:08
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale ja coś z tym zrobię, nie będą tusk i gronkiewicz pluli nam w twarz...