  • 1. Data: 2013-02-03 20:15:49
    Temat: Co to jest i jak to działa?
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Działa to to na baterię o jakiej jeszcze nie słyszałem.
    Ale opinie ma pozytywne.
    w/k

  • 2. Data: 2013-02-03 20:38:44
    Temat: Re: Co to jest i jak to działa?
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Działa to to na baterię o jakiej jeszcze nie słyszałem.
    > Ale opinie ma pozytywne.
    > w/k

    Sorry, linka nie wkleiłem,
    http://merhlin.pl/opis/3397514/animka.html
    ,

  • 3. Data: 2013-02-03 20:55:11
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dobry wieczór

    > Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sorry, linka nie wkleiłem,
    > http://merhlin.pl/opis/3397514/animka.html
    [...]

    A już sądziłem, że masz na mysli Animke, grasującą na róznych grupach
    ;-)
    Animka na baterie ;-)

    Rozbawiony - Krzysiek Kucharski

  • 4. Data: 2013-02-03 20:58:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Orgon_(teoria)
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2013-02-03 21:35:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Orgon_(teoria)

    Ale w linku jest mowa o akumulatorze, a to dziła na baterię.
    Znaczy się kosmicznej ładowarki nie trzeba kupować.

    Ooo, teraz dopiero zauważyłem. Zdjęcie akumulatora jest
    w angielskiej wersji Wiki.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2013-02-03 21:36:21
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 20:38:44 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:
    > Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    Masz instrukcję jak zrobić akumulator orgonu " I właśnie tutaj przychodzą nowe
    rozwiązania!!!
    Wspóczesne badania wykazały, że nie trzeba budować akumulatora orgonu jako pudła.
    Można zrobić mieszankę żywicy poliestrowej (plastiku) z wiórkami metalu, 50/50 i
    będzie ona działała podobnie. Właściwie to tą mieszankę nazywa się właśnie orgonitem.
    Carol Croft zauważyła, że zbliżanie takiej mieszanki do ciała człowieka powoduje
    powiększenie jego aury. Jednak w dalszym ciągu taka mieszanka zbiera zarówno OR jak i
    DOR. Wtedy ktoś wpadł na genialny pomysł umieszczenia w takiej mieszance kryształu
    górskiego. Dałbym za to Nobla. Serio. Na pewno prędzej niż pewnemu prezydentowi zza
    oceanu.
    Dlaczego? Bo połączenie tych trzech składników daje generator dobrego orgonu, który
    jest w stanie transformować negatywny DOR, którego mamy w brud, w życiodajny orgon
    OR. Nie dość że oczyszcza energetycznie otoczenie, co samo w sobie byłoby wspaniałym
    osiągnięciem, ale i zamienia to co zebrał w życiodajną energię, którą promieniuje
    wokół. Jeśli wokół jest czysto to też promieniuje, bo może "żywić" się zarówno
    energią OR jak i DOR. Genialne.I właśnie tutaj przychodzą nowe rozwiązania!!!
> [...]
    wokół. Jeśli wokół jest czysto to też promieniuje, bo może "żywić" się zarówno

    Mam nadzieję że nikt nie pęknie ze śmiechu.

  • 7. Data: 2013-02-03 21:46:11
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Animka na baterie ;-)

    i wszystko jasne ;)
    Przem

  • 8. Data: 2013-02-03 21:48:54
    Od: Przemek <r...@o...pl>

> [...]
    > Dlaczego? Bo połączenie tych trzech składników daje generator dobrego

    > Mam nadzieję że nikt nie pęknie ze śmiechu.

    Bo dwa razy to samo wkleiłeś?
    Przem

  • 9. Data: 2013-02-03 22:15:18
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 21:48:54 UTC+1 użytkownik Przemek napisał:

    > Bo dwa razy to samo wkleiłeś?
    >
    > Przem

    Nerwy facet, nerwy. Ręce mi się trzęsły jak wklejałem. Ale już lepiej.
    Doenergetyzowałem się w dawce leczniczej orgonem 42%.

  • 10. Data: 2013-02-03 22:38:34
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-02-03 21:46, Przemek wrote:

    > i wszystko jasne ;)
    > Przem

    Ciekawe ile czasu wytrzyma mój komentarz?

    Włodek ;-)