  • 121. Data: 2018-12-05 14:45:25
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 05 Dec 2018 00:08:54 +0100, Akarm wrote:

    > Kurwa!
    > Włącz myślenie, wyłącz autopodpowiadanie. Darmowa, to nie znaczy
    > daremna!

    Kolega widzę znów zapomniał tabletek zażyć.

    Mateusz

  • 122. Data: 2018-12-05 14:53:35
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 04 Dec 2018 22:28:45 +0100, Marek S wrote:
    > wyciskaniu na klatę, to znaczy, że jest śmierdzącym leniem, który nie
    > pracuje nad sobą.

    Widzę że kolega jest nie tylko asem kierownicy, ale także mistrzem
    retoryki. Przy czym ja nigdy nie pisałem że nie chodzę na pływalnię bo
    "za drogo" (wszak bez czepka powlekanego platyną i atłasowych majtach
    pływanie to żadna satysfakcja).

    Mateusz

  • 123. Data: 2018-12-05 16:13:00
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Kolega widzę znów zapomniał tabletek zażyć.

    Nie, bo nie zażywam.
    Być może za ostro napisałem, ale jestem pasjonatem. A napisałem, bo nie
    po raz pierwszy sadzisz taki błąd. Zamiast podziękować, usiłujesz mi
    przygadać. Nieładnie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 124. Data: 2018-12-05 17:09:51
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 05 Dec 2018 16:13:00 +0100, Akarm wrote:

    > Nie, bo nie zażywam.

    Kiedyś musi być ten pierwszy raz.

    > jestem pasjonatem.

    Głowa do góry, dzisiejsza medycyna nie takie rzeczy potrafi wyleczyć.

    > Zamiast podziękować, usiłujesz mi przygadać. Nieładnie.

    Dalsze prowadzenie tej dyskusji zdaje się być daremne.

    Mateusz

  • 125. Data: 2018-12-05 23:15:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Dalsze prowadzenie tej dyskusji zdaje się być daremne.

    Hehe, czyli myliłem się, to nie chodziło o nieuważne kliknięcie w
    podpowiedziany wyraz. To po prostu zwykłe nieuctwo, używanie słów,
    których znaczenia się nie rozumie. :D
    Wstyd!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 126. Data: 2018-12-05 23:34:20
    Od: Marek S <p...@s...com>

> [...]
    > retoryki. Przy czym ja nigdy nie pisałem że nie chodzę na pływalnię bo
    > "za drogo" (wszak bez czepka powlekanego platyną i atłasowych majtach

    Uczepiłeś się "za drogo" jako głównego argumentu zamiast brać całość
    mojej wypowiedzi. W "po trzecie" powiedziałem chyba dostatecznie
    klarownie, że w złą pogodę nie wsiądę na rower bo nie lubię. Tak czy nie?

    Uwaliłeś temat nazywając mnie leniem. A to, że w tym czasie wolę
    uprawiać inne sporty, w/g Ciebie jedynie poświadcza moje lenistwo albo
    te słowa również masz w d... i zwyczajnie zebrało Ci się na trollowanie.

    Innej interpretacji nie dostrzegam. Oświeć mnie zatem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 127. Data: 2018-12-05 23:51:04
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2018-12-01 o 07:13, Shrek pisze:
    > Natomiast skoro unikają stowrzonych dla nich ścieżek, to może warto ten
    > fakt przemysleć.

    Przemyślałem i moje przemyślenia są takie oto, że kieruje nimi jakaś
    chęć adcrenalinki. Taki sport ekstremalny dla Januszy. Z tych samych
    powodów nie instalują żadnego oświetlenia, zdejmują fabryczne odblaski i
    ubierają się w ciemne ubrania. Nagminne u nas, czasem wracając o 2-3 w
    nocy takich omijam. To grupa o samochodach, a nie o psychiatrii, więc
    nie podejmuję się dochodzić, czemu akurat taki sport wybrali. W młodości
    w pewnej wiosce gdzie bawiłem na wakacjach, chłopaki mieli zabawę w
    zeskakiwanie z torów tuż przed pociągiem. Jeden nawet wygrał nagrodę
    Darvina, ci rowermani też robią wszystko, żeby taką nagrodę zdobyć.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 128. Data: 2018-12-06 00:22:22
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-12-05 o 23:51, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > zeskakiwanie z torów tuż przed pociągiem. Jeden nawet wygrał nagrodę
    > Darvina, ci rowermani też robią wszystko, żeby taką nagrodę zdobyć.

    Coś w tym jest. Wspomniany przeze mnie odcinek drogi miedzy 2ma
    miejscowościami (może ze 3km) usiany jest zniczami zmieniającymi
    koordynaty GPS regularnie. Droga nie ma pobocza, a ograniczenie na niej
    to 70km/h. A mimo to widuje się nadal nieoświetlonych rowerzystów w nocy
    lub oświetlonych z tyłu czerwoną LEDą taką jak w pilocie TV. Być może
    uznali iż światło zniczy jest dostatecznie jasne...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 129. Data: 2018-12-06 00:54:15
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Akarm Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 05.12.2018, 23:15:53

    > Hehe, czyli myliłem się, to nie chodziło o nieuważne kliknięcie w
    > podpowiedziany wyraz. To po prostu zwykłe nieuctwo, używanie słów,

    Akurat teraz użył tego słowa poprawnie. ;>

  • 130. Data: 2018-12-06 01:45:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-12-06 o 00:54, Lort pisze:

    > Akurat teraz użył tego słowa poprawnie. ;>

    I właśnie stąd wiem, że wcześniej to nie była nieuwaga.
    Pani w szkole na pewno ostrzegała, żeby nie używać słów, których
    znaczenia się nie rozumie. ;)
    Przed wojną było więcej takich przypadków, Żydzi celowali w cudacznym
    dobieraniu polskich wyrazów. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/