  • 141. Data: 2018-12-06 19:12:08
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-06 12:00, Shrek wrote:

    > A właśnie - pasy startowe powinny być z kostki. W końcy ma same zalety;)

    Trudno by się układały na ramionach.

  • 142. Data: 2018-12-06 20:25:01
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Nie nie, zaszło tu drobne nieporozumienie. To "za drogo" to jest tylko
    > wisienka na torcie hipokryzji :)

    A to ok. Słowo pisane często intencji nie przenosi. Co do wisienki na
    torcie to również przeginasz - o czym poniżej napisałeś.

    > Mnie głównie rozbawił fakt, że
    > wypowiadasz się jako ekspert ścieżek rowerowych,

    Nie, no nie żartuj sobie! Przecież piszę wyraźnie, że traktuje rower
    treningowo jeżdżąc w dużej części po ścieżkach i tylko gdy pogoda nie
    dokucza mocno więc skąd wniosek, że jestem ekspertem od ścieżek???

    > a z twoich wypowiedzi
    > dość jasno wynika, że ścieżki oglądasz z kilkunastu metrów jadąc (czy też
    > "pociskając") obok nich samochodem, a na rower wsiadasz dwa razy do roku,

    Bzdura. Skąd takie pokręcone wnioski wyciągasz? Jeśli czegoś nie wiesz,
    to pytaj. Skoro to poruszasz, to rower średnio co 2-3dni wyciągam i
    każdy "trening" to ze 30km, sporadycznie dużo więcej. Zwykle sezon
    rowerowy to dla mnie ok 8 miesięcy w roku. W tym roku więcej bo listopad
    późną wiosnę przypominał.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 143. Data: 2018-12-06 22:29:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2018 o 13:33, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Ależ oczywiście, że szkodzą. Mogą być 2 scenariusze:
    > 1. Kierowca przerażony nagłym pojawieniem się batmana przed maską odbije
    > w lewo i poleci na czołówkę. Dwupedał oczywiście odjedzie relaksacyjnie
    > i będzie wypisywał w necie, jacy to kierowcy nieuważni są.

    Jak ktoś słusznie kiedyś zauważył są dwa powody dla których nie mamy
    elektrowni atomowej. Ofijalny jest taki, że budujemy i słabo idzie -
    prawdziwy jest taki, że pijani rowerzyści by ją rozjebali. Nie wiadomo
    dokładnie jak, ale tobie podobni napiszą scenariusz;)

    Shrek

  • 144. Data: 2018-12-07 14:36:34
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2018-12-06 o 18:59, Budzik pisze:
    > nazywajac rowerzyste dwupedałem a jednoczesnie nie uzywa
    > takiego samego okreslenia dla kierowców...

    OK, kierowcę, który jedzie bez świateł i odblasków po ścieżce rowerowej,
    będę nazywał trójpedałem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 145. Data: 2018-12-07 14:44:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-07 o 14:36, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > OK, kierowcę, który jedzie bez świateł i odblasków po ścieżce rowerowej,
    > będę nazywał trójpedałem.

    Nie ma samochodów bez odblasków.

    Poza tym rzeczywiście jesteś nieobiektywny.

    --
    Liwiusz