  • 1. Data: 2011-08-25 18:02:34
    Temat: Diora WS 704 Standby
    Od: "lukasz" <n...@s...com>

    Witam serdecznie,

    Czy to normalne aby w trybie standby wzmacniacz Diora WS 704 zużywał 17
    Wat? Natomiast razem z pozostałymi segmentami zestawu 700 jest to w sumie 30
    Wat. Pomiarów dokonywałem watomierzem Energy Logger 3500, watomierz jest
    sprawny.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-08-25 18:51:47
    Temat: Re: Diora WS 704 Standby
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    lukasz wrote:
> [...]
    > zużywał 17 Wat? Natomiast razem z pozostałymi segmentami zestawu 700
    > jest to w sumie 30 Wat. Pomiarów dokonywałem watomierzem Energy

    Jeśli to prawda, że to to samo co ws504 to na pierwszy rzut oka normalne.

    --
    Włodek

  • 3. Data: 2011-08-25 20:13:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 20:02:34 +0200, lukasz napisał(a):
> [...]
    > Wat. Pomiarów dokonywałem watomierzem Energy Logger 3500, watomierz jest

    100mA pradu spoczynkowego, 80V zasilania, dwa kanaly - mozliwe.
    Aczkolwiek przydaloby sie troche mniej, moze ten watomierz indukcyjnosci
    transformatora nie uwzglednia.

    J.

  • 4. Data: 2011-08-26 07:42:47
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 25 Aug 2011 20:02:34 +0200,
    lukasz <n...@s...com> screamed:
    > Czy to normalne aby w trybie standby wzmacniacz Diora WS 704 zużywał 17
    > Wat?

    17 watów.

    > Natomiast razem z pozostałymi segmentami zestawu 700 jest to w sumie 30
    > Wat.

    30 watów.

    > Pomiarów dokonywałem watomierzem Energy Logger 3500, watomierz jest
    > sprawny.

    Możliwe. Takie tunery Vectry jedzą ok. 20 W w standby.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 09:41:09 user up 12906 days, 21:36, 1 user, load average: 0.86, 0.28, 0.77 ]

    This message transmitted on 100% recycled electrons.

  • 5. Data: 2011-08-26 09:45:25
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-08-26 09:42, Artur M. Piwko pisze:

    > Możliwe. Takie tunery Vectry jedzą ok. 20 W w standby.

    Te z dyskiem twardym, które cały czas są praktycznie włączone (poza
    częścią dekodującą obraz)?!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 6. Data: 2011-08-26 09:57:53
    Od: "lukasz" <n...@s...com>

    > 100mA pradu spoczynkowego, 80V zasilania, dwa kanaly - mozliwe.
    > Aczkolwiek przydaloby sie troche mniej, moze ten watomierz indukcyjnosci
    > transformatora nie uwzglednia.

    Watomierz uwzględnia cos(?).

  • 7. Data: 2011-08-26 12:57:55
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    --

    Użytkownik "lukasz" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wat. Pomiarów dokonywałem watomierzem Energy Logger 3500, watomierz jest

    mini wieza panasonica ciagnie 10W... ale juz nowsza samsunga <1W. Ten panas
    mial wszystko zasilane z glownego trafo, dosc duzego. Moze tu tkwi problem. Za
    to Panas mial non stop wlaczony zegarek a szajsung wylacza wyswietlacz
    zupelnie...

  • 8. Data: 2011-08-26 13:19:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Papkin,

    Friday, August 26, 2011, 2:57:55 PM, you wrote:

    Kolejny specjalista od pisania w podpisie... Chyba dzisiejszy upał
    daje popalić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-08-27 09:01:48
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    Mój wzmak samoróbny, ciągnie jałowo 17-18W.

    Z grubsza składa się z:

    - trafo toroid 200W
    - TDA7294
    - preamp na OP-ampach zasilany z 7815, 7915

    ale nie w Standby, tylko w Iddle.

  • 10. Data: 2011-08-27 09:08:55
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    "PcmOL" <...@...net> wrote in message news:j3abpr$u49$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    >
    > - trafo toroid 200W
    > - TDA7294
    > - preamp na OP-ampach zasilany z 7815, 7915

    Hmm..... poprawka.
    18W wciąga łącznie z fabrycznym korektorem (2x16), z którym go używam.