eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel nie odpala od -10Diesel nie odpala od -10
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Diesel nie odpala od -10
    Date: Fri, 10 Feb 2012 08:39:29 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <jh2l41$lcj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mydevil.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328863169 21907 178.33.182.1 (10 Feb 2012 08:39:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Feb 2012 08:39:29 +0000 (UTC)
    X-User: rebahas
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2433256
    [ ukryj nagłówki ]


    Witam wszystkich

    Nissan Almera 2.0 diesel rok 1995 - aktualnie stał się niemiecki autem das
    szrot ;)

    Zeszłej zimy odpalał ładnie nawet przy -15 czy ile tam było. Rok temu
    kupiłem też nowy akumulator 74Ah.
    W tym roku sprawa wygląda tak, że przy -1 do -8 wszystko było ok. Jednak
    po nocy gdzie temp. spadała do -10 - rano dupa, kręciłem, kręciłem aż aku
    odmówiło współpracy. Podładowałem aku, dolałem skydda do paliwa i na
    następny dzień to samo - biały dym z rury taki śmierdzący (na pewno nie
    słodkawy więc to nie płyn chłodzący). Pomyślałem, że zamarzło paliwo i
    parafina się zrobiła. Zaciągnąłem auto do ojca do garażu. Postał niecały
    jeden dzień i po trudach odpalił - odpalał zdecydowanie lepij, bo było
    słychać że zaczyna kręcić i jakby że paliwo dochodzi. Dolałem paliwa na
    Orlenie oraz znowu skydda według proporcji. Auto do wieczora normalnie
    jeździło i odpalało kilka raz a temp. była chyba -8. Wróciłem do domu o
    23 i jeszcze go pogrzałem. Rano niestety znowu to samo. Jak kręcę to zero
    reakcji jakby paliwo nie dochodziło tylko kręcił rozrusznik i od czasu do
    czasu parsknie białym dymem z rury, śmierdzącym powiedzmy spalenizną czy
    jakoś tak. Świecę sprawdziłem tak, że kabel do plusa aku (klemę
    oczywiście odpiąłem) i do świecy i każda iskrzy. Jeżeli to byłby filtr,
    to chyba po tej wizycie w garażu i późniejszym jeżdżeniu coś by się
    działo - czy źle myślę? Na jesień jakoś robiłem przegląd wtrysków etc i
    wyszło, że to już stary silnik i ciśnienie na jednym cylindrze nie trzyma
    (mogę coś źle pisać za co przepraszam - nie znam się kompletnie na tym i
    z głowy piszę) - znalazłem kartę od mechanika i mam tak:
    cvs sprężanie
    1 - 32
    2 - 26
    3 - 33
    4 - 30
    czy to może być przyczyną, że silnik już po prostu wiekowy i odchodzi na
    emeryturę więc dlatego nie pali przy takim mrozie? Chcę się zorientować,
    bo nie chce mi się ciągnąć go znowu do garażu żeby sobie pół dnia
    pojeździć, tym bardziej, że dziś z rana u mnie -17 ;)
    Od razu napiszę, że szukałem w google ale nie mogę nic sensownego znaleźć
    a jest tego dużo, poza tym przyznam też, że się za dobrze w tym nie
    orientuję, stąd mój post. Z góry dziękuje za ewentualne sugestie.


    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: