  • 1. Data: 2011-04-24 22:12:01
    Temat: Diariusz
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    Tu wpisujcie wszystkie swoje frustracje z powodu życia w Polsce.
    Bedzie łatwiej wychwycić, omówic i może obfotografować.
    Dla mnie frustracją sa płoty.
    Byłem w Beskidach po około 20 latach i teraz gdzie się nie przejdziesz to
    wszędzie są płoty. Na polanach, na zboczach. Wszędzie działki i płoty. Nie
    zrobisz zdjęcia górki bez płota. W przeciwieństwie do Czech, gdzie nawet na
    łagodnych pagórkach nie ma tych przeklętych płotów.

  • 2. Data: 2011-04-24 22:40:09
    Temat: Re: Diariusz
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Tu wpisujcie wszystkie swoje frustracje

    Nastazja Kuszyńska, urodzona w St. Petersburgu w 2037 roku, fotograf,
    zaliczana do najwybitniejszych twórców drugiej połowy XXI wieku.
    Justin Millberg w swojej książce "Photography - neverEnding story"
    określił ją mianem "zielonej pożywki" zaczerpując nazwę z filmu
    Richarda Fleischera z 1973 roku pod tym samym tytułem. Jak wyjaśnił
    "Kuszyńską spożywamy wszyscy z konieczności i z niewiedzy. Nawet ci
    którzy wiedzą czym jest muszą ją jeść żeby przeżyć. W świecie gdzie
    każdy człowiek staje się tym czym je ona jako jedyna musi zjadać się
    sama."

    Jestem sfrustrowany, że nie mogę wymyślić co fotografowała.

    marek

  • 3. Data: 2011-04-24 22:51:20
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Jestem sfrustrowany, że nie mogę wymyślić co fotografowała.
    > marek

    I to się nadaje do prasy!

  • 4. Data: 2011-04-25 04:45:44
    Od: "Marquez" <n...@p...pl>

> [...]
    > na
    > łagodnych pagórkach nie ma tych przeklętych płotów.

    Co tam płoty... jak stare to i ładnie się komponują.

    Największym paskudztwem w pejzażu są słupy i druty, zarówno te wysokiego i
    niskiego napięcia; telefoniczne również.
    Przykładów pejzaży zjeb..... przez wiszące druty jest u licha, na Podhalu
    szczególnie:(

    Pozdr,
    Marquez

  • 5. Data: 2011-04-25 08:39:57
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 25 Kwi, 06:45, "Marquez" <n...@p...pl> wrote:
> [...]
    > niskiego napięcia; telefoniczne również.
    > Przykładów pejzaży zjeb..... przez wiszące druty jest u licha, na Podhalu

    Prwie w calej Ameryce polnocnej masz slupy drewnine z druciskami
    i co chalupa transformtor z wysokiego napiecia, ale ja to przestalem
    widziec.
    StaM

  • 6. Data: 2011-04-25 10:35:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gil wrote:
> [...]
    > działki i płoty. Nie zrobisz zdjęcia górki bez płota. W
    > przeciwieństwie do Czech, gdzie nawet na łagodnych pagórkach nie ma

    Bo się ludzie muszą solidnie odgrodzić...

    jakby sie nie odgrodzili to by ich okradli i w ogóle sodoma i gomora...

    Ludzie maja takie przeświadczenie, że jak nie ma płota to sa bezbronni a
    posiadanie płota ich przed czymś zabezpiecza. To tylko psychika. Jak zły
    człowiek chce coś złego zrobić to mu nawet 4 metrowy płot nie przeszkodzi.

  • 7. Data: 2011-04-25 10:44:55
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-04-25 12:35:04 +0200, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > a posiadanie płota ich przed czymś zabezpiecza. To tylko psychika. Jak
    > zły człowiek chce coś złego zrobić to mu nawet 4 metrowy płot nie

    Ale jak zostawisz dom otwarty, to prawdopodobieństwo, że znajdzie się
    zły człowiek wzrasta.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-04-25 10:54:20
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-04-25 12:35, Marek Dyjor pisze:

    > Bo się ludzie muszą solidnie odgrodzić...
    >
    > jakby sie nie odgrodzili to by ich okradli i w ogóle sodoma i gomora...

    Chcesz mieć psa w ogrodzie, wesoło biegającego z dziećmi, musisz mieć
    płot.Chyba,że jesteś zwolennikiem łańcucha i budy.
    Po drugie, płot wyznacza twoją prywatną własność, gdzie tłumy turystów
    nie wejdą ci na głowę, gdzie możesz odpocząć.

  • 9. Data: 2011-04-25 11:04:02
    Od: "Marquez" <n...@p...pl>

    > Prwie w calej Ameryce polnocnej masz slupy drewnine z druciskami
    > i co chalupa transformtor z wysokiego napiecia, ale ja to przestalem
    > widziec.
    > StaM

    Jak się weźmie pod uwage rozmiary plenerów w Stanach to rzeczywiście słupy
    przestają być zauważalne.

    Niestety na podhalu trudno upolować miejscówkę z ładnym widokiem który nie
    byłby spaskudzony przez wiszące druty.
    Jako przykład mogę podać drogę z Bukowiny Tatrzańskiej przez Gliczarów Górny
    do Poronina, gdzie słupy stoją po niewłaściwej stronie drogi i psują widok
    na Tatry. Na drodze do Zębu i Gubałówkę jest podobnie.

    Marquez

  • 10. Data: 2011-04-25 11:23:07
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]

    Prwie w calej Ameryce polnocnej masz slupy drewnine z druciskami
    i co chalupa transformtor z wysokiego napiecia, ale ja to przestalem

    Jak byłem na Ukrainie to coś mi nie pasowało 'w przestrzeni'. nie wiedziałem
    co ale coś było nie tak. dopiero po dłuższym czasie zwróciłem uwagę na te
    słupy telefoniczne, czasami po kilka, poprzecznych belek, których w Polsce
    już się nie spotyka. to było jak podróż w czasie.