    From: Spam <t...@m...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Dial-upy dostępnowe inne niż 0 20?
    Date: Mon, 15 Dec 2003 14:27:57 +0100

    Hej Radi,

    > callback?

    Haha, tak, oczywiście ;)

    > a w praktyce za darmo?

    Tak, no nie w każdym przypadku. Ale w sporej liczbie.

    > to co zapewne kombinujesz to raczej zadna wielka tajemnica.

    Oczywiście że nie jest, ale zawsze możemy myśleć o innej.

    > ciekawe jak sobie pewien dominujacy operator z tym 'ubocznym efektem'
    > poradzi. bedzie blokowac sukcesywnie numery? nie sadze. chyba beda
    > musieli cos takiego przelknac.

    Dzwoniłem do "te, psy" w tej sprawie i mówią że w promocji - promocji na
    numery inne 0 20 nie będzie. Wiem że numerów dostępowych są dziesiątki,
    poukrywane po firmach (udostępnione dla pracowników + ktośtam), ale mnie
    zależy na czymś stałym, oficjalnym. Też się zastanawiam co na to "te,
    psa" bo teoretycznie zatrzęsie to siecią. Ale z drugiej strony skoro
    powstały konkurencyjne do "te, psów" numery dial-up to mogą ich sobie
    teraz łatwo odbić wprowadzając taką promocję.

    Wracając do tematu - znasz takie numery?

    Pozdrawiam,
    Spam