  • 1. Data: 2012-04-29 15:58:29
    Temat: Dezynfekcja ciuchów i kasku
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Zadaje się że moje ciuchy nie są ani usyfione, ani przepocone, a
    poużywałem ich kilka razy przez dwa dni i w nocy wszystkie miejsca na
    ciele, gdzie goła skóra miała styczność z ciuchami, kaskiem i rękawicami
    wypryszczyło mi jak dzieciaka przy ospie wietrznej. Bąbel na bąblu. A
    głowę mam wręcz całą w grudach pryszczy. Nigdy wcześniej nie miałem
    takiego przypadku. Stąd pytanie, jakoś się ekwipunek dezynfekuje może,
    po zimie?

    --
    Tom01

  • 2. Data: 2012-04-29 16:07:08
    Temat: Re: Dezynfekcja ciuchów i kasku
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
> [...]
    > głowę mam wręcz całą w grudach pryszczy. Nigdy wcześniej nie miałem
    > takiego przypadku. Stąd pytanie, jakoś się ekwipunek dezynfekuje może, po

    Prezerwatywe trza zakładać. Złapałeś ciężki syfilis, sądząc po objawach - te
    bajki z ciuchami to małżonce opowiedz.:-) Tu zdejmuj gacie i mów jak było,
    podaj adres, żeby omija z daleka. I tu napisz: http://www.garsoniera.com.pl/

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-04-30 11:52:21
    Od: <MW>

> [...]
    > głowę mam wręcz całą w grudach pryszczy. Nigdy wcześniej nie miałem
    > takiego przypadku. Stąd pytanie, jakoś się ekwipunek dezynfekuje może, po

    Ale to na 99% reakcja alergiczna - zastanów się/sprawdź na co jesteś
    uczulony, mozliwe tez, że zeżarłeś coś uczulającego, a wmiejscach gdzie
    byłes ciepło ubrany szybciej wywaliło.
    Wapno w aptece, czyszczenie ubrań alergicznie inertnym środkiem, jeśli
    będzie się powtarzać, wizyta u alegrologa.

    --
    MW

  • 4. Data: 2012-04-30 12:54:49
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:

> [...]
    > ciele, gdzie goła skóra miała styczność z ciuchami, kaskiem i rękawicami
    > wypryszczyło mi jak dzieciaka przy ospie wietrznej.

    Kup w aptece Octenisept i wypsikaj ciuchy, kask itd. A ogólnie to idź do
    dermatologa żeby zobaczyć co to jest i jego zapytaj - będzie wiedział co
    zastosować :)

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 5. Data: 2012-05-01 23:09:21
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    tak, wafla się ciągnie w stomilu

  • 6. Data: 2012-05-02 15:03:09
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 30.04.2012 11:52, MW pisze:
> [...]
    > Wapno w aptece, czyszczenie ubrań alergicznie inertnym środkiem, jeśli
    > będzie się powtarzać, wizyta u alegrologa.

    Sprawa wyjaśniona. Zwaliło mnie konkretnie zakażenie jakąś wredną
    bakterią i objaw podobny do alergicznego uczulenia był jednym z
    zewnętrznych skutków obniżonej odporności. Wywaliło bąble w najbardziej
    sprzyjających miejscach, czyli tam gdzie ciepło.

    Kurza twarz, słyszałem od dawna, że człek się po 40-tce zacznie sypać,
    ale nie sądziłem że tak nagle i na dziwne sposoby.

    --
    Tom01