  • 1. Data: 2011-02-07 12:33:50
    Temat: Denon DVD-800 ocs wart?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam
    Jak myślicie - czy Denon DVD-800 z zacinajacą się tacką i zbyt czułym
    laserem
    ale w stanie zewnętrznym super
    http://roman.na11.pl/zdj/denon_dvd800_1.jpg
    http://roman.na11.pl/zdj/denon_dvd800_4.jpg
    jest coś wart jeszcze (dla jakiegoś serwisu np)
    czy wywlić go na śmieci?

  • 2. Data: 2011-02-07 18:24:11
    Temat: Re: Denon DVD-800 ocs wart?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    P pisze tak:

    > zbyt czułym laserem

    co to znaczy zbyt czułym?

    > jest coś wart jeszcze

    może mieć w sobie LM7808, można też wyszarpać rezonator z pilota i
    wstawić komuś za 50zł ;)

    > czy wywlić go na śmieci?

    nie wolno :) plastiki do żółtego pojemnika, blacha dla tuptusiów
    a PCB do piwnicy ;)

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2011-02-07 21:24:11
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > nie wolno :) plastiki do żółtego pojemnika, blacha dla tuptusiów
    > a PCB do piwnicy ;)

    nie wolno rozbierać, 100000 kary :)

    e.

  • 4. Data: 2011-02-09 02:11:23
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    P <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > http://roman.na11.pl/zdj/denon_dvd800_1.jpg
    > http://roman.na11.pl/zdj/denon_dvd800_4.jpg
    > jest coś wart jeszcze (dla jakiegoś serwisu np)

    =====================

    Pisałem kiedyś tutaj w podobnym temacie. Odtwarzacz CD DCD-655 , ten sam objaw
    + "przeskakiwanie" podczas odtwarzania CD. Sprzęt drogi jak cholera ,
    traktowałem go bardzo czule. Tymczasem w samochodzie mam odtwarzacz za parę
    stówek , traktowany jest per noga i działa perfekcyjnie. Mam też w zestawie
    amplituner DRA-455. Też do wyp......enia , bo gdzieś zgubiłem instrukcję
    obsługi. Kiedyś zdarzyło mi się ponaciskać jakąś sekwencję na guzikach (jest
    ich 18) i rozprogramowałem ustawienia stacji. Z instrukcją obsługi poradziłem
    sobie. Po jakimś tam czasie , córka coś tam ponaciskała i znów problem.
    Niestety , gdzieś zapodziała się instrukcja obsługi i dupa blada od tego
    czasu. Z reguły nie czytam instrukcji obsługi , wychodząc z założenia , że
    elektronik powinien sobie bez problemu poradzić. I tak jest !! Z wyjątkiem
    produktów firmy DENON. Na ich stronie instrukcji do tego modelu nie ma , na
    maile nie odpowiadają , koledzy elektronicy też wymiękli. O kant dupy rozbić
    produkty DENON'a.

    MH

  • 5. Data: 2011-02-09 16:31:15
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik " MH" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam też w zestawie
    > amplituner DRA-455. Też do wyp......enia , bo gdzieś zgubiłem instrukcję
    > obsługi.

    wyrzuciłeś już? Bo jak nie, to...
    http://diplodocs.pl/instrukcja-obslugi-uzytkowania/D
    ENON/DRA-455-_E

    (kliknąć w pobierz podręcznik użytkownika, potem zaznaczasz przypadkowo w
    gwiazdki, klikasz w link i otwiera się pobieranie)

    e.

  • 6. Data: 2011-02-10 01:08:09
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    entroper <entroper-pocztaonetpeel> napisał(a):

> [...]
    >
    > (kliknąć w pobierz podręcznik użytkownika, potem zaznaczasz przypadkowo w
    > gwiazdki, klikasz w link i otwiera się pobieranie)

    Dzięki !!

    MH