  • 1. Data: 2011-02-07 15:33:21
    Temat: Taśma (Flexible flat cable)
    Od: awow <a...@w...pl>

    Gdzie kupię taką taśmę "z metra". Potrzebuję taśmę o 7 ścieżkach z
    rastrem 1,25mm i długości minimum 50cm. Może ktoś wie w jakim skanerze
    lub drukarce jest taka taśma, może być więcej ścieżek. Wymontował bym z
    uszkodzonego urządzenia.

  • 2. Data: 2011-02-07 22:23:09
    Temat: Re: Taśma (Flexible flat cable)
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-02-07 16:33 awow napisał(a):

> [...]
    > rastrem 1,25mm i długości minimum 50cm. Może ktoś wie w jakim skanerze
    > lub drukarce jest taka taśma, może być więcej ścieżek. Wymontował bym z

    Zapytaj tu:
    http://www.lcel.com.pl/polaczenia_elastyczne_42.html

    --
    Adam Dybkowski