  • 21. Data: 2011-07-11 16:04:47
    Temat: Re: Dell - bateria a gwarancja
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-07-09 21:40, BQB pisze:
    > Dell to nie HP :P
    > Technik ma to co potrzeba a nawet więcej. Sprzęt, który jest zgłoszony
    > Dellowi, że jest w Polsce użytkowany, to po takim zgłoszeniu części
    > zapasowe w ciągu miesiąca są w magazynie Della. A jak są w magazynie
    > Della, to w gwarancji się wyrabiają.
    > Odnośnie wymiany dysku, to na infolinii Della pytają się, czy potrafisz
    > zrobić to sam, czy technik ma przyjechać, w HP nie pytają, tylko
    > wysyłają dysk.

    No jeśli chodzi o Dalla to na serwis nie narzekam. Zgłaszałem dwie
    sztuki od nas z firmy, umówiłem się na drugi dzień i gość był. Wymienił
    matrycę i w drugim zasilacz. W jednym dodatkowo klawiaturę bo miał przy
    sobie:) Wcześniej nie mówiłem o klawiaturze bo, aż tak uszkodzona nie
    była. Wyszło przy naprawie matrycy.
    Serwisant przyjechał z Gliwic na północ polski.

    Ale przy umowach zawieranych przed duże firmy tak jest, kumpel ma Della
    prywatnie i moich zachwytów nad serwisem jakoś nie podziela:))

  • 22. Data: 2011-07-11 19:27:44
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-07-11, o godz. 15:58:36
    kamil <s...@s...com> napisał(a):

    > A czego oczekujesz, że zadzwonisz o północy i załatwią sprawę przed
    > śniadaniem? Technicy mają grafik ustalany z jakimś, niewielkim ale
    > zawsze, wyprzedzeniem.

    A tego że wiele firm pracuje do 19.00 czy nawet do 22.00 i wtedy
    zgłaszają pad. ;-)

    > Jak chcesz 4hr response time, to taki wykup, wtedy do serwera
    > przybiegają aż im pięty przypieka.

    Też nie zawsze - kiedyś nie mogli trafić do czynnego wejścia do NASK-u
    na KEN w Warszawie - 40 minut technika naprowadzałem aż wyszedłem na
    stację metra i go przyprowadziłem ;-)

    > Przecież to jest standardowa praktyka, Dell też nie wysyła dysków z
    > systemem. Technik może go dla ciebie zainstalować jeśli sobie
    > życzysz, albo robisz to sam.
    >
    > Za dyski recovery chyba każdy kasuje - jesteś dupa i gubisz, to płać.

    Przeczytaj jeszcze raz: Sprzęt nie działał fabrycznie. Jak go nie dało
    rady odpalić pierwszy raz to jak zrobić dysk recovery? I czemu mam w
    sytuacji gdy nie ma możliwości odpalenia nowego sprzętu bo dysk z
    fabryki przyszedł zwalony zapłacić za płyty recovery? I nie - technik
    tego nie zrobi bo nie ma z czego zainstalować systemu a dysku z
    preinstalowanym w takiej sytuacji nie można dostać. Przećwiczone - że
    tak powiem - empirycznie.

    Zdrówko

  • 23. Data: 2011-07-13 06:04:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-07-11 18:04, *Jawi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Ale przy umowach zawieranych przed duże firmy tak jest, kumpel ma Della
    > prywatnie i moich zachwytów nad serwisem jakoś nie podziela:))

    A ja tak :)
    Prywatny Vostro 3750 (zresztą kupiłem po wcześniejszym posiadaniu Vostro
    1710 :) ) - padła płyta w niecały tydzień po kupnie kiedy byłem na
    Wielkanoc poza domem - telefon i następnego dnia był serwisant u mnie -
    wymienił płytę i pojechał. Po czasie zauważyłem jakąś 2 milimetrową
    ryskę na brzegu matrycy olałem sprawę bo nie złapałem serwisanta za
    rękę, że mi to zarysował tylko dopisałem to do ankiety (opracowywana
    przez zewnętrzną firmę dla Della) - po tygodniu mniej więcej zadzwonili,
    żeby się umówić na wymianę matrycy - nic tylko chwalić :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l