    From: Fox Mulder <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Dell - bateria a gwarancja
    Date: Sat, 09 Jul 2011 17:16:16 +0200

    Witam!
    W październiku ubiegłego roku kupiłem od firmy X-Kom laptopa Dell Vostro
    3300 z 3-letnią gwarancją NBD.
    Pracuję sobie dzisiaj na baterii, aż tu nagle komputer sam się
    zahibernował, tak jak zazwyczaj się dzieje, gdy bateria jest bliska
    rozładowania. Tym razem jednak nie była, laptop parę minut przed został
    wypięty z gniazdka.
    Gdy włączyłem komputer ponownie, nadal na baterii, w Win7 wyskoczył mi
    dymek, abym rozważył wymianę baterii. Po podpięciu w statusie baterii
    było, że ładuje, ale jej ikonka była przekreślona. Po wypięciu i wpięciu
    ponownie problem zniknął. Everest mówi, że jej "wear-level" to 8%, czyli
    w sumie ok.
    Jako, że z tego co przeczytałem, gwarancja na baterię u Della to 12
    miesięcy, jednakże nie wiem czy od momentu kupienia, czy wyprodukowania
    (na baterii jest, że narodziła się 08.2010), to zastanawiam się, czy
    powinienem to reklamować? Mam podstawy? Jeśli tak, to co zrobić żeby
    mnie nie wysłali na drzewo? Macie jakieś doświadczenie z polskim
    serwisem Della?

    Pozdrawiam!

    P.S.
    O baterię raczej staram się dbać, jak komputer pracuje dłużej
    stacjonarnie i do tego ma dużo do policzenia, to baterię wyciągam -
    wiadomo, nie lubi ciepła a ten laptop niestety potrafi się nagrzać.
    Czasami jednak i na baterii musi biedak coś policzyć.
    Tygodniowo zazwyczaj robię z 5 pełnych cykli rozładowania-ładowania.