    From: Iglo <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Dać szansę chińszczyźnie?
    Date: Sat, 16 Nov 2013 21:45:23 +0100

    Witam,
    Najpierw mały opisik. Potrzebuję skuterka na działkę na dojazdy do sklepu
    żeby samochodu nie targać i jakieś małe wycieczki po okolicy. Miałem przez
    sezon pożyczoną od kolegi pełnoletnią Hondę Vision, sprzęt starutki, ale
    nie zawiódł przez cały sezon, fakt, że stan idealny. Niestety po sezonie
    musiałem oddać i w po następnym bez skuterka postanowiłem kupić, bo to była
    super sprawa.
    Mam jakieś 2500zł na ten cel, początkowo chciałem kupić taką samą Hondę,
    sprawdziła się super nawet w dwie osoby i nie wyglądałem na niej jakoś
    strasznie zabawnie, a mam 36 latek i 100kg wagi i miałem obawy, czy mnie
    nie wezmą za porywacza komunijnych prezentów ;-). Niestety, to co jest
    dostępne na rynku nawet w połowie nie przedstawia stanu jaki miała używana
    przeze mnie Honda, cóż widać była ewenementem. Tak samo model Bali, tez mi
    przypadł do gustu z wyglądu, napęd wygląda na taki sam, ale ciężko o coś w
    dobrym stanie i nie chodzi nawet o budżet tylko nie ma takich egzemlarzy.
    Cóż, latka lecą. W oko mi wpadły takie sprzęty jak Piaggio Sfera i ZIP,
    Peugeot Vivacity, Kymco Agility, Sym Orbit, ale chyba budżet za mały bo
    wszystko albo wyeksploatowane albo z Radomia porozbijane sprowadzone.
    Z lekką załamka spojrzałem w kierunki chińczyków, Romet, Boatian i inne
    cuda na kiju z pomysłem, żeby pojeździć ile się da, a potem robiąc
    nieunikniony remont napędu wstawić części z górnej półki - cylinder, tłok,
    rolki, pasek, świeca, wariator itp. Czy po takiej operacji można się
    spodziewać jako takiej niezawodności przy spokojnej jeździe? Czy oprócz
    napędu taki chonol się po prostu rozpada, rama krzywi, lagi miękkie itp? Ma
    ktoś jakieś doświadczenia? Ostatnia szansa w usenecie bo fora o skuterach
    opanowane przez 16 latków "..jak zdjąć blokadę ,tuning, led, tylne koło,
    stunt itp".
    Z góry dziękuję za odpowiedzi i mam nadzieję owocną dyskusję.
    Pozdrawiam, Maciej.