  • Data: 2013-11-17 09:16:21
    Temat: Re: Dać szansę chińszczyźnie?
    Od: MarcinJM <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-17 08:40, Iglo pisze:
    > 5 tysięcy to sporo. W sezonie jak miałem tą Hondę przejechałem 650km.
    > Sprzęt na działce, więc wykorzystywany weekendowo. Starczyłby mi na parę
    > ładnych sezonów.. Hmmm..

    Zaby jasność była: nie zachwycam sie w zaden sposob chinczykiem, jedynie
    twierdze, ze jest to rozsadny kompromis pomiedzy jakoscia a cena :)
    No i cześci tanie jak woda (np. gaźnik 100zł lub nawet ponizej). W 150te
    wymienialem, bo stala 3 lata i gaźnik był pozatykany osadem, jakby
    kamien z czajnika. Alternatywa byla myjka ultradzwiekowa, ale przy tej
    cenie gaznika byloby to nierozsadne.
    Natomiast naped po 10 tys (jak go kupilem) byl totalnie skatowany, nie
    mam jednak pewnosci, czy do sprzedazy nie podmieniono go po prostu z
    bardziej zuzytego sprzetu. Spalanie w okolicy 3 litrow.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"