  • 1. Data: 2012-09-02 12:20:08
    Temat: DK8 (Mszczonów-Piotrków)
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Witam,
    W czerwcu było już zakończone kładzenie nawierzchni na sporych odcinkach,
    jednak przy
    zachowanym jednym paśmie w każdą stronę.
    Czy na dziś jakieś odcinki z ruchem czteropasmowym zostały od czerwca oddane
    od użytku?
    Tomek

  • 2. Data: 2012-09-02 12:48:13
    Temat: Re: DK8 (Mszczonów-Piotrków)
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 2 Sep 2012 12:20:08 +0200, "Tomek" <m...@o...pl> wrote:

    >Czy na dziś jakieś odcinki z ruchem czteropasmowym zostały od czerwca oddane
    >od użytku?

    Nie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-09-02 14:22:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 12:48:13 +0200, jerzu napisał(a):
    > Nie.

    Otwarcie niby za miesiac (a i tak 4 miesiace po terminie), to chyba juz cos
    powinno byc gotowe ?
    Czy sie nie spiesza, bo prosciej oddac wszystko naraz ?

    J.

  • 4. Data: 2012-09-02 15:16:42
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    > Otwarcie niby za miesiac (a i tak 4 miesiace po terminie), to chyba juz
    > cos
    > powinno byc gotowe ?
    > Czy sie nie spiesza, bo prosciej oddac wszystko naraz ?

    Być może chodzi o pieniądze dla wykonawców.
    Ogólnie oddanie bezpłatnej A2 do Łodzi sprawiło,
    że na DK8 ruch ciut mniejszy, co przy szerszych pasach
    ruchu nie daje tego horroru co rok temu.
    T.

  • 5. Data: 2012-09-02 15:50:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 2 Sep 2012 14:22:10 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Otwarcie niby za miesiac (a i tak 4 miesiace po terminie), to chyba juz cos
    >powinno byc gotowe ?

    Gotowe niby jest, ale wszędzie coś jeszcze dłubią: a to latarnie, a to
    ekrany, a to pasy malują. Generalnie ta cała trasa to jakaś
    popierdółka, ten beton jakiś nierówny, auto podskakuje na nim, ciekaw
    jestem jak to będzie wyglądało przy 120 km/h.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-09-02 18:32:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-02 15:50, jerzu pisze:
    (...)
    > popierdółka, ten beton jakiś nierówny, auto podskakuje na nim, ciekaw
    > jestem jak to będzie wyglądało przy 120 km/h.

    A tak - beton miejscami jest dziwnie nierówny.

  • 7. Data: 2012-09-02 18:46:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 18:32:53 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > A tak - beton miejscami jest dziwnie nierówny.

    Stary tez byl jakos dziwnie nierowny, wiec zadnego postepu nie bedzie :-(
    I po co to bylo ruszac w tym czasie ?

    J.

  • 8. Data: 2012-09-02 20:10:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-02 18:46, J.F. pisze:

    > Stary tez byl jakos dziwnie nierowny, wiec zadnego postepu nie bedzie :-(

    Tam był beton wcześniej? Nawet jeżeli był to beton (chyba jednak nie),
    to nawierzchnia była miejscami równiejsza od tego co jest teraz.
    Mam wrażenie, że nie jechałeś tym odcinkiem.

    > I po co to bylo ruszac w tym czasie ?

    Co masz na myśli?

  • 9. Data: 2012-09-02 20:59:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 20:10:31 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Tam był beton wcześniej? Nawet jeżeli był to beton (chyba jednak nie),
    > to nawierzchnia była miejscami równiejsza od tego co jest teraz.
    > Mam wrażenie, że nie jechałeś tym odcinkiem.

    Pod Piotrkowem byl beton, ale to jeszcze na A1, gdzie przechodzil w asfalt
    to juz nie pomne.

    > Co masz na myśli?

    Ze byla w miare dobrym stanie. Najpierw A2 i inne drogi, a potem poprawiac
    8ke.

    J.

  • 10. Data: 2012-09-02 21:23:04
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-09-02 20:59, J.F. wrote:

    > Ze byla w miare dobrym stanie. Najpierw A2 i inne drogi, a potem poprawiac
    > 8ke.

    Aha, tak by teraz poprawili, jak beda sie budowac i modernizowac inne
    "duze" drogi w kolejnych latach.

    --

    memento lorem ipsum