  • 1. Data: 2011-02-22 16:33:27
    Temat: [DC] Wypadek na Puławskiej
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,rozbila-sie-na-
    slupie,76466.html
    I znowu znienacka wyskoczył słup...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 2. Data: 2011-02-22 19:19:19
    Temat: Re: [DC] Wypadek na Puławskiej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-22 16:33, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,rozbila-sie-na-
    slupie,76466.html
    > I znowu znienacka wyskoczył słup...

    http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/284828,570509.ht
    ml

    Ci mieli więcej szczęścia - rozpirzyli się na słupie pod szpitalem.
    Słup (latarnia) jaki widać nie trolejbusowy i do tego środek terenu
    zabudowanego.

    Jeszcze z niedzieli:
    http://www.itvpiaseczno.pl/wypadki,1,1.3,1001
    WYPADKI - Tragiczny wypadek za Głoskowem

    Nie bij za mnie za 'jakość' tej strony.

  • 3. Data: 2011-02-22 19:31:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-22 19:19, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > Jeszcze z niedzieli:
    > http://www.itvpiaseczno.pl/wypadki,1,1.3,1001
    > WYPADKI - Tragiczny wypadek za Głoskowem

    Porąbało? Zima ich zaskoczyła czy co?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 4. Data: 2011-02-22 20:04:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Porąbało? Zima ich zaskoczyła czy co?

    Złomowate auta -- pewnie zużyte amortyzatory, kiepskie opony (w drugim
    przypadku nawet widać, że letnie).

  • 5. Data: 2011-02-22 20:07:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-22 19:31, DoQ pisze:
    (...)
    > Porąbało? Zima ich zaskoczyła czy co?

    Dla mnie to podzwonne coraz lepszych samochodów, braku stosownego
    respektu przed warunkami, sytuacją na drodze i do tego jednak
    błędów w szkoleniach kierowców. Znaczy ja zdaję sobie sprawę,
    że przez parę dni było cieplej i lepiej, ale bez przesady.
    Znów złapał mróz, spadło trochę śniegu, miejscami zrobiło
    się dość ślisko (co czuć ładnie tą częścią ciała, gdzie plecy
    kończą swą szlachetną nazwę), ale gdzieś są granice. Opony
    zimowe trzymają tylko do pewnego momentu, absy-sresy też.
    Postęp cywilizacyjno-techniczny jest nieunikniony (i nic do
    niego nie mam - wolę zimowe klebery niż dokonałe D-124),
    niemniej ludzi jednak trzeba uczyć rozsądku, jednocześnie
    ich pilnując oraz pomagając na różne sposoby.
    W zamian mamy reklamy, które wmawiają wszystkim, że zimowe
    opony zapewniają bezpieczeństwo, policję która najchętniej
    karze mandatami zamiast edukować i pomagać (a szkoda), a
    państwo najchętniej by nas złupiło do spółki z ubezpieczycielami.
    Do tego oczywiście nikt nie ponosi odpowiedzialności za nic
    i same ubezpieczalnie nie pilnują przez siebie ubezpieczonych
    i nie wypłacają stosownych ubezpieczeń poszkodowanym.

    Jeszcze długa droga przez nami, a wypadki i tak będą, ponieważ
    są nieuniknione.

  • 6. Data: 2011-02-22 20:12:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Dla mnie to podzwonne coraz lepszych samochodów

    Taaa... piętnastoletni lanos i złomowaty partner to rzeczywiście super
    bryki.

  • 7. Data: 2011-02-22 22:05:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-22 16:33, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,rozbila-sie-na-
    slupie,76466.html
    > I znowu znienacka wyskoczył słup...

    U wielu kierowców, jeżeli droga ma więcej niż jeden pas ruchu do jazdy w
    jedną stronę, oznacza to że jest to niemiecka autostrada bez
    ograniczenia prędkości.

    A to że są tam skrzyżowania, przejścia dla pieszych i tym podobne
    atrakcje to już jakoś niewielu zauważa - w dodatku te pasy i
    skrzyżowania na drogach wielopasowych są bardziej zdradliwe niż na
    dwukierunkowej z jednym pasem w każdą stronę.

  • 8. Data: 2011-02-22 22:13:45
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 22.02.2011 20:12, to wrote:
    > begin Artur Maśląg

    > Taaa... piętnastoletni lanos i złomowaty partner to rzeczywiście super
    > bryki.

    I tu racja i tu - z jednej strony nowe samochody u wielu kierowców
    generują zbyt duże poczucie bezpieczeństwa. Z drugiej zaś niezależnie od
    tego, czy to 25-letni rozpadający się poldolot czy nowy bezpieczny
    samochód o nie największej mocy - głównym problemem jest kierowca, który
    umie lub nie umie prowadzić bezpiecznie swojego samochodu.

  • 9. Data: 2011-02-22 22:29:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kazimierz Uromski

> [...]
    > samochód o nie największej mocy - głównym problemem jest kierowca, który
    > umie lub nie umie prowadzić bezpiecznie swojego samochodu.

    Teza o tym, jakoby lepsze auta zachęcały do brawurowej jazdy i w efekcie
    obniżały bezpieczeństwo jazdy brzmi może inteligentnie, ale jest
    całkowicie błędna. W tej chwili na drogach ginie mniej więcej tyle samo
    osób co w latach 70-tych, pomimo, że aut jest wielokrotnie więcej niż
    wtedy.

  • 10. Data: 2011-02-22 23:33:44
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > całkowicie błędna. W tej chwili na drogach ginie mniej więcej tyle samo
    > osób co w latach 70-tych, pomimo, że aut jest wielokrotnie więcej niż

    Mozna jezdzic i 25 letnim samochodem ktory jest calkowicie sprawnym
    pojazdem.

    A mozna i jezdzic 2 letnim ktory sie ledwo drogi trzyma, z tym ile lat ma
    pojazd to ciezko jego stan wiazac.

    A raczej jak kto dba o swoje wlasne bezpieczenstwo.

    Nie wspominajac o umiejetnosciach, zdrowym rozsadku no i niestety zbiegiem
    okolicznosci.

    PZDr
    Adam