  • 1. Data: 2011-02-22 17:22:46
    Temat: idzie nowe
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    http://bip.gryfino.powiat.pl/index.php?show=ogia_kot
    y_1&nr=2662

    "W związku z uszkodzeniem nawierzchni drogi powiatowej Nr 1381Z
    Widuchowa - Lubanowo, uniemożliwiającym bezpieczny ruch drogowy,
    Wydział Zarządzania Drogami w Gryfinie informuje, że droga na odcinku:
    Babinek - Lubanowo została wyłączona z ruchu. "

    No i slusznie - droga naprawde nie nadaje sie do jazdy

    "Planowane przywrócenie dotychczasowej organizacji ruchu nastąpi po
    wykonaniu prac remontowych (kwiecień/maj)"

    A za 5 lat - Polska - kraj zamkniety od stycznia do maja :-)

    J.

  • 2. Data: 2011-02-22 20:59:47
    Temat: Re: idzie nowe
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >
    > "Planowane przywrócenie dotychczasowej organizacji ruchu nastąpi po
    > wykonaniu prac remontowych (kwiecień/maj)"

    Miałem tak samo rok temu po drodze do teściowej (droga Siekierki-Gowarzewo).
    Miało być w kwietniu, otwarcie było w lipcu.
    Zamiast zrobić całość, zrobili 1/3 - w tym roku pozostałe 2/3 wygląda gorzej
    niż ta 1/3 przed remontem.
    A to Polska właśnie.