  • 11. Data: 2011-10-26 14:58:10
    Temat: Re: DC - Lublin jak trasa?
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Iglo nawija makaron na uszy:
    > czy czeka mnie jaka? niespodzianka na trasie
    > typu remont czy wahadło?

    Miesiac temu bylo duze wahadlo przed Rykami. Potwierdz czy jeszcze jest-
    ja w drodze powrotnej polecialem "nadwislanka"

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG

  • 12. Data: 2011-10-26 14:59:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-26, Dman-666 <d...@t...o2.pl> wrote:

    > Miesiac temu bylo duze wahadlo przed Rykami. Potwierdz czy jeszcze jest-
    > ja w drodze powrotnej polecialem "nadwislanka"

    Jechalem 2 pazdziernika tamtedy i nie bylo zadnego wahadla. Bylo za to
    przed samym Lublinem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-10-26 17:06:42
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-10-26 14:59, AZ pisze:

    > Jechalem 2 pazdziernika tamtedy i nie bylo zadnego wahadla. Bylo za to
    > przed samym Lublinem.

    Godzine temu nie było nic (w sensie wahadła) od Moszczanki do Lublina. W
    3 miejscach jest mały objazd budowy S17 ale bez utrudnień.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 14. Data: 2011-10-28 08:06:19
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Oct 2011 05:35:25 +0000 (UTC), "Iglo"
    <f...@g...pl> wrote:

    >Witam,
    >w czwartek do 9 mam się stawić w Lublinie w Szpitalu Dziecięcy przy ul.
    >Chodźki 2,

    To nie ty się pytałeś koło 8:10 na CB o ten szpital? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2011-10-28 08:06:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Oct 2011 14:58:10 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Miesiac temu bylo duze wahadlo przed Rykami.

    Chyba wcześniej niż miesiąc. Ale obecnie nie ma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280