  • 1. Data: 2011-01-07 16:26:11
    Temat: Miał już ktoś przyjemność w tym roku? ;-)
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Bezkarni-piraci-dr
    ogowi,wid,13011826,wiadomosc.html?ticaid=1b8f1

    Robert J.

  • 2. Data: 2011-01-09 21:41:00
    Temat: Re: Miał już ktoś przyjemność w tym roku? ;-)
    Od: Michail <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-07 16:26, Robert_J pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Bezkarni-piraci-dr
    ogowi,wid,13011826,wiadomosc.html?ticaid=1b8f1

    TAK :) w Sylwestra :D

  • 3. Data: 2011-01-10 00:28:16
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 7 Sty, 16:26, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:
    > http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Bezkarni-piraci-dr
    ogowi,wid,1301182...

    > --
    > Pozdrawiam
    > Robert J.

    u mnie żona cały czas melduje "jestem zmęczona i boli mnie głowa"

  • 4. Data: 2011-01-10 00:37:21
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > u mnie żona cały czas melduje "jestem zmęczona i boli mnie
    > głowa"

    Na szczęscie jest bardzo dużo innych żon ;-)

  • 5. Data: 2011-01-10 00:40:50
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Ja miałem przyjemność. Wyprzedzanie autobusu na zakazie wyprzedzania na
    podwójnej ciągłej. Wszystko byłoby pięknie gdyby nie to, że wyprzedzałem
    autobus dwoma pasami jednocześnie. Policja mnie zatrzymała i w końcu po
    5 minutach rozmowy puścili z pouczeniem. :)

  • 6. Data: 2011-01-10 01:10:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    tadek napisał(a):
    > u mnie żona cały czas melduje "jestem zmęczona i boli mnie głowa"
    :)
    W ZOO.
    Goryl wciągnął do klatki żonę Józka.
    Żona krzyczy - Józek, ratuj, co on robi, chyba chce mnie zgwałcić.
    Józek - powiedz mu że cię głowa boli.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-01-10 01:10:50
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Robert_J napisał(a):
    > Na szczęscie jest bardzo dużo innych żon ;-)
    Nie da ci żona, nie da ci matka, co może dać ci sąsiadka ;)
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-01-10 17:43:22
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 10 Sty, 01:10, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > Robert_J napisał(a):> Na szczęscie jest bardzo dużo innych żon ;-)
    >
    > Nie da ci żona, nie da ci matka, co może dać ci sąsiadka ;)
    > --
    > Krzysiek

    niestety z jednej strony mam sąsiada arcyh...a 80 lat a z drugiej
    młodzitkie dziewcze które pamiętam jak jej ś.p. mama woziła wózkiem.
    Byłaby to zapewne pedofilia a starośc w kryminalę mi się nie uśmiecha.

  • 9. Data: 2011-01-10 17:47:36
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ja miałem przyjemność. Wyprzedzanie autobusu na zakazie
    > wyprzedzania na podwójnej ciągłej.

    Ale ja nie pytałem o samą przyjemność rozmowy z władzą, a o
    to co w załączonym linku :-). Czyli fotce z nieoznakowanego
    FR straży wiejskiej. Ciekawe czy dopóki nie będzie
    nowelizacji ustawy to ograniczą polowania czy może będą
    wozili przenośny znak "Uwaga FR" ;-)))

  • 10. Data: 2011-01-10 18:17:46
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2011-01-09 21:41, Michail pisze:
    ogowi,wid,13011826,wiadomosc.html?ticaid=1b8f1

    > TAK :) w Sylwestra :D
    WOW! To Ty już jesteś po _tegorocznym_ Sylwestrze? :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __