  • 11. Data: 2009-08-08 16:13:55
    Temat: Re: D300s i polskie cenko
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    > Ja bym zadzwonił i upewnił się, czy to "s" czy stara wersja...

    ...tak.... niestety to byla nieprawdziwa informacja - dzwonilem; WArcadi w
    FotoJokerze w Wa-wie nie slyszeli jeszcze o tym aparacie, natomiast dzis
    wyprzedali ostatnie egzemplarze D300 po 4999 zl. Zatem trzeba dac sobie na
    wstrzymanie :)

  • 12. Data: 2009-08-08 16:22:58
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 8 Sie, 18:13, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    . Zatem trzeba dac sobie na
    > wstrzymanie  :)
    Jestem zdziwiony tylko ze tyle osob wprowadzalo Cie w blad. Swiat
    staje sie okrutny.
    StaM

  • 13. Data: 2009-08-08 17:59:05
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Użytkownik "StaM" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    . Zatem trzeba dac sobie na
    > wstrzymanie :)
    Jestem zdziwiony tylko ze tyle osob wprowadzalo Cie w blad. Swiat
    staje sie okrutny.
    StaM

    Ja sie nie dziwie... tu normalka - duzo gawedziarzy :))))
    Chcialem tez wyprostowac blad jaki popelnilem co do strefy funta. Funt jest
    po 4,8zl. (pomylka wynikla z zagladniecia do starej , nieaktualnej strony
    kantoru) Zatem w strefie funta mozna zakupic za 6200zl... to i tak grubo
    ponizej ceny u nas.

  • 14. Data: 2009-08-09 10:30:01
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Jestem zdziwiony tylko ze tyle osob wprowadzalo Cie w blad. Swiat
    >staje sie okrutny.

    Raczej ogłupiały - co nie wyklucza oczywiście okrucieństwa.

    Niechęć do wykorzystania własnego umysłu, i cesja umiejętności wnioskowania
    w oparciu o własne doświadczenia na rzecz "profesjonalistów" od pijaru musi
    prowadzić do takiego właśnie stanu.

  • 15. Data: 2009-08-09 15:54:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 Aug 2009 07:47:35 +0200, Pikus' wrote:
    >Body D300s mozna zakupic
    >w strefie funta juz za 1300 tj 5400zl
    > http://www.robertwhite.co.uk/product.asp?P_ID=2574&P
    T_ID=118-
    >w strefie dolara za 1800 tj 5300 zl
    >http://www.epinions.com/prices/Nikon_D300s_Body_onl
    y_Digital_Camera.

    >Ceny w Polsce - 7700zl co znaczy prawie o 50% drozej.

    Wez pod uwage ze te 7700 zawiera VAT, a o podatku w USA to dowiesz sie
    przy kasie.

    Co prawda brytyjska cena tez z VAT .. widac ten dolar taki niestabilny
    u trzeba sie zabezpieczyc przed spadkiem kursu :-)
    A nie, przepraszam 1300 netto.

    J.

  • 16. Data: 2009-08-09 18:27:38
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Sie, 17:54, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wez pod uwage ze te 7700 zawiera VAT, a o podatku w USA to dowiesz sie
    > przy kasie.
    > J.

    Kupujac poza dany Stan w ktorym sie znajduje sklep, podatku nie
    placisz.
    StaM