  • 11. Data: 2015-12-14 23:27:07
    Temat: Re: Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-12-14 o 00:26, PlaMa pisze:

    > Macie jakieś sugestie czym można by było usunąć wtartą gumę z lakieru?
    > TIR zmieniał pas ze mną na nim i wydaje mi się, że wręcz ją wtopił w
    > lakier i rysy, które w nim zrobił.

    Benzyna ekstrakcyjna też nie pomogła, natomiast wpadłem do pobliskiego
    sklepiku z lakierami po filler na plastik bo mi się zamarzyło mieć
    listwy w kolorze nadwozia. Wyżaliłem się typowi, ten wziął jakiś środek,
    potarł, zaklął, wrócił z jakimś świństwem o barwie denaturatu i zapachu
    acetylenu i 3 ruchami starł gumę :D

    Zamówiłem u niego ten specyfik, 0.2L za 5 zł (droższe od spirytu, ale
    jak pomoże to niech stracę :) ) , planuję wytrzeć resztki gumy,
    przetrzeć 1500ką, poszpachlować co głębsze rysy, polecieć kolorem,
    bezbarwnym i tempem.

    Może uda się to skorygować, wprawdzie wgłębienia zostaną, ale ten
    obrzydliwy ślad po gumie i rysy znikną:)

  • 12. Data: 2015-12-15 00:25:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 14 Dec 2015 15:33:40 +0100, robot napisał(a):

    > Albo trójnitrotoluen, ale to już strasznie agresywny :)

    Przed użyciem dobrze wstrząsnąć

  • 13. Data: 2015-12-15 00:48:50
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > bezbarwnym i tempem.
    >
    > Może uda się to skorygować, wprawdzie wgłębienia zostaną, ale ten
    > obrzydliwy ślad po gumie i rysy znikną:)

    Przejechał jakimś agresywnym rozpuszczalnikiem i tyle.

  • 14. Data: 2015-12-15 08:16:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-12-15 o 00:25, Tomasz Pyra pisze:

    > Przed użyciem dobrze wstrząsnąć

    Można nawet podpalić :) - to nie Trójnitrogliceryna - choć efekty
    końcowe mogą być podobne

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 15. Data: 2015-12-15 08:27:53
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-12-14 o 07:40, Maciek pisze:
    > Czy się chociaż odwoływałeś, czy tylko wziąłeś co skapło?

    odwołanie nic nie daje, ja teraz idę do sądu (pzu wyceniło szkodę na
    7000zł, rzeczoznawca na 34.000) - ale to już koszty - kilka tysięcy
    trzeba wyłożyć...
    Za to Hestia stwierdziła u mnie, że nie poniosłem strat z tytułu
    stłuczki, a u mojego pracownika, że samochód jest mało uszkodzony więc
    nie należy mu się odszkodowanie za zdrowie - choć wylądował w kołnierzu.
    Po zdjęciach samochodu stwierdzili że jest zdrowy :)

    Łukasz

  • 16. Data: 2015-12-15 11:11:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >stłuczki, a u mojego pracownika, że samochód jest mało uszkodzony
    >więc nie należy mu się odszkodowanie za zdrowie - choć wylądował w

    kolnierz nie oznacza strat na zdrowiu.
    O ile wiem, to kolnierz powinno sie zakladac profilaktycznie - jesli
    doszlo do jakis drobnych uszkodzen kregoslupa szyjnego, to w kolnierzu
    maja wieksze szanse sie samoczynnie zaleczyc.

    >Po zdjęciach samochodu stwierdzili że jest zdrowy :)

    Uszkodzenia samochodu sugerowaly niskie sily i nie uzasadnialy strat
    na zdrowiu :-P

    J.

  • 17. Data: 2015-12-15 11:41:41
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-15 o 08:16, Mirek Ptak pisze:

    > Można nawet podpalić :) - to nie Trójnitrogliceryna - choć efekty końcowe mogą być
    podobne

    Trójnitrogliceryna też się pali jak podpalisz.

  • 18. Data: 2015-12-15 16:12:27
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 23:27:37 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:

> [...]
    > jak pomoże to niech stracę :) ) , planuję wytrzeć resztki gumy,
    > przetrzeć 1500ką, poszpachlować co głębsze rysy, polecieć kolorem,

    właśnie miałem pisać, żebyś sobie zmywacz silikonowy w lakierniczym kupił,
    ale widzę, że mnie ubiegłeś ;)

    --
    pozdr
    AA

  • 19. Data: 2015-12-15 20:22:36
    Od: <1...@8...202236.invalid> (Tom N)

    Tomasz Pyra w

    > Przed użyciem dobrze wstrząsnąć

    Uważasz, że rzeczony nie jest odporny na wstrząsy? Masz tu kartę:
    http://www.nitrochem.com.pl/upload/zalaczniki/57/2ka
    rta_charakterystyki_2_4_6_trinitrotoluen.pdf

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2015-12-15 21:40:15
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-12-14 o 07:40, Maciek pisze:

    > Czy się chociaż odwoływałeś, czy tylko wziąłeś co skapło?

    A jakże... Odpowiedź brzmiała coś w stylu "Pierdol się, zaskarż nas jak
    ci się nie podoba". Trochę mnie kusi, ale prawnik postraszył mnie, że
    jak sąd przywali biegłego po połowie to w sprawie o 300 zł zapłacę 600
    za geniusza :)

    Ale przyznam się, że dla czystej zasady mam ochotę się popsztykać z nimi...

    Ogólnie odradzam PZU.