  • 21. Data: 2015-12-16 10:18:09
    Temat: Re: Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-12-15 o 11:41, robot pisze:

    > Trójnitrogliceryna też się pali jak podpalisz.

    Problem jest tylko taki, że się pali dość szybko ;) - zwłaszcza w
    porównaniu z trójnitrotoluenem :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 22. Data: 2015-12-16 10:33:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.151215.invalid...
    Tomasz Pyra w

    >Uważasz, że rzeczony nie jest odporny na wstrząsy? Masz tu kartę:
    >http://www.nitrochem.com.pl/upload/zalaczniki/57/2k
    arta_charakterystyki_2_4_6_trinitrotoluen.pdf

    Przezywa wystrzal z armaty i pozniejsze uderzenie pocisku lub bomby w
    ziemie czy beton.

    J.

  • 23. Data: 2015-12-16 13:01:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-12-15 o 08:27, ddddddddd pisze:
    > odwołanie nic nie daje, ja teraz idę do sądu (pzu wyceniło szkodę na
    > 7000zł, rzeczoznawca na 34.000) - ale to już koszty - kilka tysięcy
    > trzeba wyłożyć...
    > Za to Hestia stwierdziła u mnie, że nie poniosłem strat z tytułu
    > stłuczki, a u mojego pracownika, że samochód jest mało uszkodzony więc
    > nie należy mu się odszkodowanie za zdrowie - choć wylądował w kołnierzu.
    > Po zdjęciach samochodu stwierdzili że jest zdrowy :)
    Widocznie coraz więcej ludzi przestaje machać ręką, więc "utwardzają"
    stanowisko :-) Ja ze 2 lata temu po samym odwołaniu (nie ukrywam, że
    przy współpracy z Rzecznikiem Ubezpieczonych) dostałem kwotę zbliżoną do
    oczekiwanej przez warsztat. Nie będę ukrywał, że nadal była zaniżona,
    ale już nie w tak chamski sposób. Do sądu nie warto już było się pchać,
    bo cała szkoda była o ile pamiętam na 3-4 tys.

    Maciek

  • 24. Data: 2015-12-16 13:03:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-12-15 o 21:40, PlaMa pisze:
    > A jakże... Odpowiedź brzmiała coś w stylu "Pierdol się, zaskarż nas jak
    > ci się nie podoba". Trochę mnie kusi, ale prawnik postraszył mnie, że
    > jak sąd przywali biegłego po połowie to w sprawie o 300 zł zapłacę 600
    > za geniusza :)
    > Ale przyznam się, że dla czystej zasady mam ochotę się popsztykać z nimi...
    W przypadku wygranej ten rzeczoznawca wypadnie po stronie
    ubezpieczyciela. Jest ryzyko jest zabawa ;-)

    > Ogólnie odradzam PZU.
    Ogólnie odradzam wszystkich ubezpieczycieli :->

    Maciek

  • 25. Data: 2015-12-16 14:00:10
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-16 o 10:18, Mirek Ptak pisze:

    > Problem jest tylko taki, że się pali dość szybko ;) - zwłaszcza w porównaniu z
    trójnitrotoluenem :)

    Czy ja wiem, jak saletra z cukrem mniej więcej.
    Problem to gdy eksploduje.

  • 26. Data: 2015-12-16 15:28:29
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Czy ja wiem, jak saletra z cukrem mniej więcej.

    Kto puszczał kiedyś bączki?:)

  • 27. Data: 2015-12-16 19:57:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 15 Dec 2015 08:16:36 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Można nawet podpalić :) - to nie Trójnitrogliceryna - choć efekty
    > końcowe mogą być podobne

    Słusznie :)

  • 28. Data: 2015-12-17 09:54:50
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-16 o 15:28, Czesław Wiśniak pisze:

    > Kto puszczał kiedyś bączki?:)

    Każdy.
    A przynajmniej całe moje osiedle.

  • 29. Data: 2015-12-17 12:51:21
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-12-15 o 11:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup
    >
    > kolnierz nie oznacza strat na zdrowiu.
    > O ile wiem, to kolnierz powinno sie zakladac profilaktycznie - jesli
    > doszlo do jakis drobnych uszkodzen kregoslupa szyjnego, to w kolnierzu
    > maja wieksze szanse sie samoczynnie zaleczyc.

    skoro przez miesiąc nie mógł pracować (a wiem co mówię, bo to gość który
    jak jeszcze żyje to przychodzi do pracy ;) to drobne raczej nie
    było...chociaż po miesiącu wrócił, więc może drobne...

    > Uszkodzenia samochodu sugerowaly niskie sily i nie uzasadnialy strat na
    > zdrowiu :-P

    mocne to to nie było, z zewnątrz nawet auto wygląda - wgięte tylne
    drzwi, zderzak czy też podłoga w bagażniku

    Łukasz

  • 30. Data: 2015-12-17 13:16:37
    Od: kosmos <a...@u...pl>

> [...]
    > za geniusza :)
    >
    > Ale przyznam się, że dla czystej zasady mam ochotę się popsztykać z nimi...

    W takiej sytuacji może warto się skontaktować z jakąś firmą, która
    odkupuje cesję odszkodowania? Jak masz "twarde" dowody (czyli np. w
    kosztorysie umieszczono bezprawnie jakieś potrącenia) to wystarczy
    przesłać taki kosztorys - firma specjalizująca się w takich tematach już
    sobie policzy ile z tego można jeszcze "wycisnąć" a Tobie wypłacą
    gotówkę od ręki.
    Ja tak zrobiłem i polecam, jak komuś samemu nie chce się po sądach chodzić.