  • 31. Data: 2015-12-17 15:58:57
    Temat: Re: Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-12-16 o 14:00, robot pisze:

    > Czy ja wiem, jak saletra z cukrem mniej więcej.
    > Problem to gdy eksploduje.

    Temperatura detonacji 230'C (wrzenia 50' co też powoduje detonację) -
    życzę powodzenia w osiągnięciu płomienia o niższej temperaturze :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 32. Data: 2015-12-18 09:13:37
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-17 o 15:58, Mirek Ptak pisze:

    > Temperatura detonacji 230'C (wrzenia 50' co też powoduje detonację) - życzę
    powodzenia w osiągnięciu płomienia o niższej temperaturze :)

    Mimo wszystko jednak można ją zapalić i wtedy się pali podobnie do saletry z cukrem.

  • 33. Data: 2019-12-03 10:32:18
    Od: f...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 00:26:19 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:
    > Cześć.
    >
    > Macie jakieś sugestie czym można by było usunąć wtartą gumę z lakieru?
    > TIR zmieniał pas ze mną na nim i wydaje mi się, że wręcz ją wtopił w
    > lakier i rysy, które w nim zrobił.
    >
    > https://app.box.com/s/1deyfg8fjfqdrcmgivweboudvo5jxj
    8q