  • 11. Data: 2015-09-20 02:36:27
    Temat: Re: Czym to zmyć/rozpuścić ?
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    wt <s...@p...onet.pl> wrote:

    > ścieramy i jeśli nie ma śladu to rozpuszczalnik nieodpowiedni. Warto również
    > brać pod uwagę rozpuszczanie w nieco wyższej temperaturze.

    Ja kiedys taka zalewe traktowalem hotairem, potem ladnie odchodzila
    srubokretem.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2015-09-22 11:36:58
    Od: Tomek <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-20 o 02:36, Gof pisze:
    > Ja kiedys taka zalewe traktowalem hotairem, potem ladnie odchodzila
    > srubokretem.

    Ciekawa propozycja - muszę spróbować, dzięki za podpowiedź !
    Póki co to wygląda na to, że aceton rozpuszcza powoli "to coś", efekt
    widać na razie na cienkich warstwach, na grubszych trochę słabiej.
    Dziękuję Wszystkim za pomoc !

    Pozdrawiam

    Tomek