  • 61. Data: 2011-12-23 09:55:42
    Temat: Re: Czy zmieniły się przepisy...?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4ef39594$0$1464$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Maciej Iwanczewski

    > Wątpię.

    > To o niczym nie świadczy.

    > Przeciwmgłowe mają bardzo mały zasięg. Mogą być przydatne w ekstremalnej
    > mgle po wyłączeniu świateł mijania, przy prędkości 20, no może 30 km/h.
    >
    > Jeśli coś Ci "doświetlają" to albo masz niesprawne światła mijania albo
    > przeciwmgłowe ustawione jak długie.

    Doświetlają dziury, po których czasem trzeba przejechać. Z prędkością niższą
    niż 10 km/godz.
    T.

  • 62. Data: 2011-12-23 10:08:24
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2011-12-22 11:08, Maciej Iwanczewski wrote:

    > Chyba miałeś na myśli odwrotną sytuację. Brak możliwości włączenia
    > tylnich bez włączenia przednich?
    >
    > Np. Toyota Avensis I pozwala na włączenie tylko przednich.

    Są samochody, w których niezależnie można włączyć: przednie, tylne,
    przednie + tylne.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 63. Data: 2011-12-23 10:40:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 23 Dec 2011 08:49:23 +0100 osobnik zwany J.F wystukał:

    > b) ustawa daje ci prawo jechania na samych przednich pm, bez mijania.

    to nie znaczy, że producent nie moze zrobić inaczej.
    Ustawa daje Ci możliwość legalnej jazdy 140kmh. Czy to znaczy, że
    pojazdy, któ?e tej prędkości nieosiągają powinny być zabronione?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2011-12-23 12:02:24
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    dremka, Fri, 23 Dec 2011 00:59:25 +0100, pl.misc.samochody:

    > Widze, ze masz jakis problem z generalizowaniem.

    Ależ skąd. Generalizowanie wychodzi mi wybornie.

    > Bylo juz paru takich, nie
    > znosili Zydow, Murzynow...

    Sorry Winetou, ale to co piszę nt BUCÓW na sosnowiejskich rejestracjach
    jest poparte moimi 4-letnimi obserwacjami z poziomu pieszego, pasażera
    komunikacji miejskiej, rowerzysty i kierowcy, nie są bezpodstawne.

    > Dolewasz tylko oliwy do polskiego i tak juz
    > goracego piekla. Po co?

    Piętnuję chamskie zachowania. Tyle w kwestii komentarza:
    http://www.youtube.com/watch?v=Yq-rtaZFVGE

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 65. Data: 2011-12-23 12:29:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > J.F, Thu, 22 Dec 2011 11:36:35 +0100, pl.misc.samochody:
    (...)

    > SO albo W-cośtam, więc na jedno wychodzi.

    Aha, widzę pozdrowienia i świąteczny nastrój :)

  • 66. Data: 2011-12-23 20:44:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WS

    > Moze zamiast przeciwmgielnych masz swiatla do jazdy dziennej, ze roznicy
    > nie zauwazasz? :) :)

    Nie, nawet Nightbreakery tam wsadziłem. Nadal do niczego nie służą.
    Zresztą patrzyłem w paru innych autach ze sprawnymi światłami mijania i
    zawsze efekt był podobny.

  • 67. Data: 2011-12-23 20:46:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maciej Iwanczewski

    > Nie zaprzeczam, że mam źle ustawione światła. Dlatego na przeglądzie
    > technicznym wspomniałem diagnoście aby popatrzył czy są ok.

    Przegląd to nawet 126p przejdzie, który ledwo świeci...

    > Proszę, zamiast rzucać hasłami "masz źle ustawione światła" zaproponuj
    > jak sprawdzić czy są poprawnie ustawione.

    Pojechać gdzieś, gdzie się na tym znają i oprócz ustawienia świateł
    ocenią też zużycie reflektorów? Regeneracja odbłyśnika i polerka szybki
    to w razie czego nie majątek, a na światłach trochę głupio oszczędzać.

  • 68. Data: 2011-12-23 21:44:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bo?

    Bo nie powinny się świecić same światła p-m.

  • 69. Data: 2011-12-23 22:17:35
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    Użytkownik "Maciej Iwanczewski" <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:jcuvj1$57v$1@atena.e-wro.net...

    > Chyba miałeś na myśli odwrotną sytuację. Brak możliwości włączenia tylnich
    > bez włączenia przednich?
    >
    > Np. Toyota Avensis I pozwala na włączenie tylko przednich.

    Corsa C, osobne włączniki dla przodu i tyłu. A co do debili z
    przeciwmgielnymi to ja po prostu włączam drogowe...

    Piotr

  • 70. Data: 2011-12-23 22:27:54
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tak było w renault, toyocie i maździe, ale w misiubisiu włącza się najpier
    > przednie, potem tylne..

    Ja miałem w corolli niezależnie, można było włączyć jedne albo drugie albo
    jedne i drugie. W innych autach nie miałem przednich A w misiubisiu
    rzeczywiście ten sam pierścień włącza najpierw przednie, potem tylne.
    --
    Yogi(n)