  • 71. Data: 2011-12-23 22:44:17
    Temat: Re: Czy zmieniły się przepisy...?
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    W dniu 2011-12-23 22:17, Piotr pisze:
    > Corsa C, osobne włączniki dla przodu i tyłu. A co do debili z
    > przeciwmgielnymi to ja po prostu włączam drogowe...

    Możesz napisać dlaczego Ci przeszkadzają auta jadące z przednimi
    przeciwmgielnymi?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 72. Data: 2011-12-23 22:49:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 10:04:35 -0000, G Nowak napisał(a):

    > Jeszcze nie widzialem modelu pozwalajacego wlaczyc te przednie nie wlaczajac
    > uprzednio tylnych.

    Chyba odwrotnie.

    --
    ___________ (R)

  • 73. Data: 2011-12-23 22:49:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 16:14:23 -0000, G Nowak napisał(a):

    > No coz. Widzialem pare modeli w ktorych pozycja 1 to tylk tylne, pozycja 2
    > to przod i tyl.
    Wymień przynajmniej dwa.

    --
    ___________ (R)

  • 74. Data: 2011-12-23 23:11:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 22:44:17 +0100, Maciej Iwanczewski napisał(a):

    > Możesz napisać dlaczego Ci przeszkadzają auta jadące z przednimi
    > przeciwmgielnymi?

    Ponieważ najczęściej mają je źle ustawione, a na mokrej jezdni dodatkowo
    oślepiaja odblakami od nich.

    --
    ___________ (R)

  • 75. Data: 2011-12-23 23:49:01
    Od: "Wojtek" <g...@w...pl>

    nie

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" napisał w wiadomości grup

    Czy zmieniły się przepisy i teraz leżący na poboczu śnieg jest traktowany
    jak mgła? Pytam, ponieważ dzisiaj w Sosnowcu widziałem kilku BUCÓW z
    włączonymi światłami przeciwmgłowymi...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 76. Data: 2011-12-24 01:06:50
    Od: "dremka" <f...@z...pl>

    Marek 'marcus075' Karweta napisal:

    > Sorry Winetou, ale to co piszę nt BUCÓW na sosnowiejskich
    > rejestracjach jest poparte moimi 4-letnimi obserwacjami z poziomu
    > pieszego, pasażera komunikacji miejskiej, rowerzysty i kierowcy, nie
    > są bezpodstawne.

    Eee, to zwykłe uprzedzenie do Sosnowca ("sosnowiejskich"), zapewne kolejny
    element walki Śląsk - Zagłębie (dla tych co nie wiedzą - to coś w rodzaju
    "świetej wojny", tak jak np. pomiędzy Bydgoszczą a Toruniem). Nudy. Na
    szczęście większość z tego wyrosła. Bezsensowne uprzedzenia, na
    (nie)szczęście w życiu są poważniejsze problemy...

    > Piętnuję chamskie zachowania. Tyle w kwestii komentarza:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Yq-rtaZFVGE

    Ta, sam zapewne nigdy nie zachowujesz się po chamsku. Nigdy. A już na
    drodze - na pewno.

    --
    dremka

  • 77. Data: 2011-12-24 15:29:51
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Maciej Iwanczewski, Fri, 23 Dec 2011 22:44:17 +0100, pl.misc.samochody:

    > Możesz napisać dlaczego Ci przeszkadzają auta jadące z przednimi
    > przeciwmgielnymi?

    Oślepiają mnie i mi to przeszkadza. Czego nie rozumiesz?

  • 78. Data: 2011-12-24 15:34:40
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    dremka, Sat, 24 Dec 2011 01:06:50 +0100, pl.misc.samochody:

    > Eee, to zwykłe uprzedzenie do Sosnowca ("sosnowiejskich"),

    Słowa "sosnowiejski" używam z rozmysłem - kierowcy w samochodach na
    rejestracjach SO (tak jak W oraz KCH i KRA) zachowują się jakby po wsi
    jeździli i nic na to nie poradzisz. Poza tym, to nie tylko moje obserwacje.
    Kilka lat temu Auto Świat (chyba) zrobił "badania". W ocenie większości z
    pytanych kierowców samochody na rejestracjach SO i W mają buców w miejsce
    kierowców.

    > zapewne kolejny
    > element walki Śląsk - Zagłębie (dla tych co nie wiedzą - to coś w rodzaju
    > "świetej wojny", tak jak np. pomiędzy Bydgoszczą a Toruniem). Nudy.

    Tylko, że jestem z Zagłębia.

    > Na
    > szczęście większość z tego wyrosła. Bezsensowne uprzedzenia, na
    > (nie)szczęście w życiu są poważniejsze problemy...

    To nie są uprzedzenia. To są obserwacje.

    > Ta, sam zapewne nigdy nie zachowujesz się po chamsku. Nigdy. A już na
    > drodze - na pewno.

    Staram się nie. Po jednej "wycieczce" z człowiekiem, który głównie jeździ
    po Austrii się dużo nauczyłem - wpuszczanie autobusów, przepuszczanie
    pieszych, wyprzedzanie rowerzystów: to wszystko da się zrobić.

  • 79. Data: 2011-12-24 16:06:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Maciej Iwanczewski, Fri, 23 Dec 2011 22:44:17 +0100, pl.misc.samochody:

    > Oślepiają mnie i mi to przeszkadza. Czego nie rozumiesz?

    Podejścia.

  • 80. Data: 2011-12-24 16:11:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > dremka, Sat, 24 Dec 2011 01:06:50 +0100, pl.misc.samochody:
    (...)

> [...]
    > pytanych kierowców samochody na rejestracjach SO i W mają buców w miejsce

    Żyjesz stereotypami i masz mało doświadczenia, stąd pewnie podpieranie
    się "badaniami" z AŚ. No, ale cóż - wielu takich na drogach.