  • 51. Data: 2010-09-07 16:05:52
    Temat: Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-07 16:03, Arek M pisze:
    > Marnujesz sie remontujac te swoje 'zabytkowe' auta i pisząc na usenecie....

    każdy ma jakieś hobby :)

    --
    krzysiek82

  • 52. Data: 2010-09-07 16:24:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > sytuacja z dzisiejszego dnia, jadę sobie na łuku wyprzedza mnie osobówka
    > nie wyrabia i ląduje w rowie na dachu, zmusza pojazd jadący z przeciwka
    > to ustąpienia mimo, iż ten nie mam gdzie zjechać całe szczęście jadącemu
    > z przeciwka nic się nie dzieje. I teraz pytanie. Czy warto pomagać komuś
    > takiemu?

    Dobrze się czujesz? Nie uderzyłeś się czasem ostatnio w głowę?

    --
    ignorance is bliss

  • 53. Data: 2010-09-07 16:25:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > Ale ten wyprzedzający nie miał prawa być w tamtym miejscu, więc to że
    > ktoś przyśpieszył wcale nie umniejsza winy osoby wyprzedzającej. Nadal w
    > 100% winny jest wyprzedzający.

    Chyba w Twoim majaku.

    --
    ignorance is bliss

  • 54. Data: 2010-09-07 16:26:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > Wszelkie inne zachowania osoby wyprzedzanej to dawanie nauczki, że tak
    > się nie robi kierowcy który łamie w tym momencie przepisy. Oby takich
    > sytuacji było jak najmniej.

    Takie akcje zakończone wypadkiem to przestępstwo i można pójść za to
    siedzieć. Niestety takim czubkom trudno cokolwiek udowodnić i na tym
    właśnie bazują.

    --
    ignorance is bliss

  • 55. Data: 2010-09-07 16:29:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert_J

    > Wychodzisz z niesłusznego założenia, że ciekawe jest tylko to, co zgadza
    > się z Twoją logiką ;-)

    Gdzie Ty w jego wywodach widzisz logikę?

    --
    ignorance is bliss

  • 56. Data: 2010-09-07 16:31:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > wiesz ciężko mi oceniać czy zmarnowałeś swój czas czy nie, ja dzisiaj
    > pojechałem dalej bo już jakieś samochody się zatrzymały a pogotowie nie
    > miało daleko więc już po kilku kilometrach widziałem jak jechało na
    > sygnale. Natomiast diabli mnie biorą na samą myśl, że koleś może wyjdzie
    > z tego cało i zapłaci co najwyżej mandat, narażał innych więc moim
    > zdaniem jego życie jest bez większej wartości.

    Może na co dzień jest chirurgiem i uratował już ich setki podczas gdy Ty
    dłubałeś w nosie i bredziłeś w usenecie? Jeśli wszystko w tym wątku
    piszesz poważnie to sugeruję zgłosić się do psychiatry.

    --
    ignorance is bliss

  • 57. Data: 2010-09-07 16:33:01
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-07 16:24, to pisze:
    > Dobrze się czujesz? Nie uderzyłeś się czasem ostatnio w głowę?

    jak zwykle jesteś niezawodny :)

    --
    krzysiek82

  • 58. Data: 2010-09-07 16:34:02
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > przepraszam moje auto samo tyle przejechało, jak wytłumaczyć więc fakt, że w
    > przeciągu ok 15mc przebieg z 130tyś skoczył na 210tyś? Nie obchodzą mnie
    > człowieku twoje fanaberie, jeśli nie masz nic do wniesienia w temacie to się
    > nie wypowiadaj.

    Samo przejechało ? No popatrz jakie masz samodzielne autko.
    Ono jeździ, a Ty piszesz posty...

    A to już zmnieniasz zeznania - pamiętam Twoje posty, gdzie piszesz o
    80kkm rocznie - teraz że przez 15mcy - co daje 64kkm rocznie.

  • 59. Data: 2010-09-07 16:37:30
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > wiesz ciężko mi oceniać czy zmarnowałeś swój czas czy nie, ja dzisiaj
    > pojechałem dalej bo [...]

    ... bo bałem się zostać pociągniętym do odpowiedzialności za
    współudział w spowodowaniu wypadku.

  • 60. Data: 2010-09-07 16:45:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > jak zwykle jesteś niezawodny :)

    Takich bzdur jak dzisiejsze to się nawet po Tobie nie spodziewałem...

    --
    ignorance is bliss