  • 101. Data: 2010-09-08 10:56:27
    Temat: Re: Czy warto pomagać osobie która uległawypadkowi z własnej winy?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > begin kogutek

    siÄ&#65533; Ĺ&#65533;wiatĹ&#65533;a drogowe,
    uprzywilejowanym. Ma siÄ&#65533; w takiej

    > Dobrze siÄ&#65533; czujesz?
    >
    > --
    > ignorance is bliss
    Bardzo dobrze. A to że ty widzisz Świat po swojemu nie znaczy ze mądry jesteś
    tylko że głupi.

  • 102. Data: 2010-09-08 12:13:39
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > raczej nie, głupotę na drodze od lekkomyślności łatwo
    > oddzielić.

    Czyżby? A to niby w jaki sposób, zwłaszcza patrząc z punktu
    widzenia swojego samochodu? Nie wiem czy zauważyłeś ale
    nawet w obrębie jednego auta te same sytuacje wyglądają
    inaczej oceniane z fotela kierowcy i inaczej oceniane z
    fotela pasażera :-).

  • 103. Data: 2010-09-08 12:16:03
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Gdzie Ty w jego wywodach widzisz logikę?

    Sorry, nie chciałem Go urazić ;-)))

  • 104. Data: 2010-09-08 13:52:52
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-08 10:23, krzysiek82 pisze:
    [...]
    > większość tutaj wybierze olać, bo większość to typowe polaczki (nie
    > wszyscy żeby nie było :) )

    m.in. Ty.

    A.

  • 105. Data: 2010-09-08 14:09:28
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Co wybierasz. Serio pytam?

    Wyboru specjalnie nie mialem. Panika na szczescie przychodzi po fakcie,
    ale przychodzi. Zarejestrowalem tylko, ze ciemny samochod, sedan i z
    tylu dzieciak. Chwile ochlonalem, wywietrzylem smrod przypalonych kapci
    i pojechalem dalej, nie mialem szans zapamietac numerow, ba, nie
    zarejestrowalem nawet marki. Na pogon tez nie bylo szans, cofanie na
    ruchliwej drodze to nienajlepszy pomysl. Nie, nie mam oporow przed
    dzwonieniem na Policje i malo mnie obchodzi co kto o tym mysli.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 106. Data: 2010-09-08 14:29:50
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > w polsce nadal to się nazywa kablowaniem, bo polacy (nie wszyscy żeby
    > nie było) to bardzo prosty naród coś jak małpy w zoo.
    > Nie rozumieją, że bezpieczeństwo jest w naszym wspólnym interesie. I to
    > my musimy na rzecz bezpieczeństwa działać a nie tylko policja.

    Nie wiem jakiej jestes narodowosci, ale skoro zdecydowales sie pisac w
    naszym jezyku, to "Polacy" (nie "polacy"). "Policja" mozna pisac mala
    litera, ale osobiscie uwazam, ze jest to nazwa instytucji i te tez
    nalezy pisac zaczynajac wielka litera, a i przez szacunek tez nie zaszkodzi.
    Co do meritum, to ciesz sie, ze nie bylo tam Policji, gdybym to widzial,
    to dostalbys mandat w najlepszym razie, a w najgorszym wyrok.
    Doprowadziles do wypadku, bo typowy "polaczek" nie da sie wyprzedzic.
    Mozna bylo wlaczyc lewy migacz zeby zasygnalizowac, ze wyprzedzanie to
    nienajlepszy pomysl teraz, mozna bylo zwolnic bedac wyprzedzanym i
    zjechac mozliwie najblizej prawej jesli mimo wszystko gosc sie
    zdecydowal na wyprzedzanie, tak nakazuje PoRD, zdrowy rozsadek i zwykla
    empatia, ale "polaczek" musi udowodnic, ze choc jego bryka slaba i
    szybciej nie pojedzie, to przynajmniej inni tez szybciej nie pojada.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 107. Data: 2010-09-08 14:37:18
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-08 14:29, Pawel O'Pajak pisze: > Nie wiem jakiej jestes
    narodowosci, ale skoro zdecydowales sie pisac w
    > naszym jezyku, to "Polacy" (nie "polacy").

    nie bo nie używam wielkiej litery dla czegoś co nie ma dla mnie żadnej
    wartości.

    > Co do meritum, to ciesz sie, ze nie bylo tam Policji, gdybym to widzial,
    > to dostalbys mandat w najlepszym razie, a w najgorszym wyrok.

    pierdolisz jak potłuczony

    > Doprowadziles do wypadku, bo typowy "polaczek" nie da sie wyprzedzic.

    chłopie naucz się czytać koleś wyprzedził mnie i pojazd jadący
    bezpośrednio przede mną więc po co te kocopoły opowiadasz?

    Najlepiej zjechać do rowu bo jakiś polski cwel jechał tak?

    --
    krzysiek82

  • 108. Data: 2010-09-08 15:05:51
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > nie bo nie używam wielkiej litery dla czegoś co nie ma dla
    > mnie żadnej wartości.

    To tłumaczy dlaczego Twój nick jest z małej litery ;-)

    > pierdolisz jak potłuczony

    Ciekawe kto zaczął... ;-)

    > ... jakiś polski cwel jechał tak?

    Jak ja lubię takich niedorobionych gastarbeiterów bez
    szkoły, którzy u niemieckiego bambra podłogi szorują, a w
    Polsce zgrywają wielkie paniska ;-))). Pośród, powiedzmy,
    znajomych mam takich paru, rozmowa z nimi to naprawdę
    ciekawe doświadczenie intelektualne ;-)

  • 109. Data: 2010-09-08 15:33:16
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-08 15:05, Robert_J pisze:
    > Jak ja lubię takich niedorobionych gastarbeiterów bez szkoły, którzy u
    > niemieckiego bambra podłogi szorują

    też znam kilku takich może któryś z nich to Ty?

    , a w Polsce zgrywają wielkie paniska

    nie zgrywam, żadnego paniska, po prostu buractwo mnie irytuje. Ale
    rozumiem, że jeśli się z czymś wyjdzie z domu to potem nie przeszkadza.
    Tego mnie nauczyła ta grupa, nie wytłumaczysz nikomu, że żyje w błędzie
    bo jeśli komuś gówno smakuje to nie potrzebuje zmiany. Dlatego odpuszczę
    sobie chyba wypowiedzi na tej grupie bo to marnowanie czasu. To mniej
    więcej tak samo jakbym poszedł do zoo i chciał rozmawiać ze zwierzakami
    z tą różnicą, że zwierzęta chociaż potrafią rozweselić.

    --
    krzysiek82

  • 110. Data: 2010-09-08 23:04:07
    Temat: Re: Czy warto pomagaÄ&#65533; osobie ktĂłra ulegĹ&#65533;a wypadkowi z wĹ&#65533;asnej winy?
    Od: "M.H." <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-08 01:09, kogutek pisze:

> [...]
    > i płaci. Ale jak się tak nie umówili to wtedy słynne spieprzaj dziadu stosuje.
    > Niedawno w tv był program o wypadkach. Jest łagodny zakręt i ograniczenie do 40.
    > Kałwalino powie ze bzdura bo tam można jechać 120. Był tylko drobny szczegół.
    > Nie widać co jest za zakrętem. A tam jest skrzyżowanie. Bardzo blisko zakrętu.
    > Przy czterdziestu jak ktoś wyjedzie z podporządkowanej to jak na tej z
    > pierwszeństwem ktoś będzie jechał 40 to nic się nie stanie. Ale od 60 wzwyż
    > strzał jest pewny. To niby dlaczego ubezpieczyciel z moich pieniędzy ma płacić
    > za takie zdarzenie. Niech płaci sprawca.

    Sprawca zapłaci. Poprzez utratę zniżek w OC i AC. Jeśli nie ma AC to
    zapłaci z własnej kieszeni za naprawę własnego auta. Jeśli się dobrze
    potrzaska to zapłaci własnym zdrowiem/bólem - a o to chodzi przecież
    żeby takiego zabolało. Jeżeli swoim wypadkiem spowoduje znaczne straty
    materialne lub w ludziach - ma prokuratora i może dostać wyrok. Nie po
    każdym to spłynie, choć pewnie to będzie wyrok w zawieszeniu, ale to już
    sąd będzie rozstrzygał. Tak czy inaczej - zapłaci, fakt czasem może za
    mało, czasem mu się uda jednak uniknąć sprawiedliwości jak np. tu:

    http://wiadomosci.onet.pl/1352781,2677,1,prezes_pira
    tem_drogowym,kioskart.html

    No ale ta sytuacje jest jednak inna od tej poruszanej w tym wątku.