eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
    Date: Wed, 08 Sep 2010 15:33:16 +0200
    From: krzysiek82 <o...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
    <i65jv8$9fh$1@inews.gazeta.pl> <i66e7i$dmq$2@inews.gazeta.pl>
    <4c87482f$0$27042$65785112@news.neostrada.pl>
    <i67vjk$4d5$1@inews.gazeta.pl>
    <4c87837e$0$22799$65785112@news.neostrada.pl> <i681nk$chd$1@news.onet.pl>

    W dniu 2010-09-08 15:05, Robert_J pisze:
    > Jak ja lubię takich niedorobionych gastarbeiterów bez szkoły, którzy u
    > niemieckiego bambra podłogi szorują

    też znam kilku takich może któryś z nich to Ty?

    , a w Polsce zgrywają wielkie paniska

    nie zgrywam, żadnego paniska, po prostu buractwo mnie irytuje. Ale
    rozumiem, że jeśli się z czymś wyjdzie z domu to potem nie przeszkadza.
    Tego mnie nauczyła ta grupa, nie wytłumaczysz nikomu, że żyje w błędzie
    bo jeśli komuś gówno smakuje to nie potrzebuje zmiany. Dlatego odpuszczę
    sobie chyba wypowiedzi na tej grupie bo to marnowanie czasu. To mniej
    więcej tak samo jakbym poszedł do zoo i chciał rozmawiać ze zwierzakami
    z tą różnicą, że zwierzęta chociaż potrafią rozweselić.

    --
    krzysiek82