  • 11. Data: 2011-01-26 11:35:59
    Temat: Re: Czy warto kupić wtryskiwacze LPG Matrix?
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-01-26 11:19, Olo pisze:

    > a po co Ci więcej? wszystko jak na dłoni

    Co na dłoni i co z tym byś chciał/mógł zrobić? Moim zdaniem nic.
    To prędzej możesz napisać do a...@g...pl, żeby mu zablokowali
    konto za spamowanie. Jednak baw się w udowodnienie, że to spam?
    Moim zdaniem nie takie proste.

    Rychu

  • 12. Data: 2011-01-26 13:18:06
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-01-26 11:35, Rychu wrote:

> [...]
    > To prędzej możesz napisać do a...@g...pl, żeby mu zablokowali
    > konto za spamowanie. Jednak baw się w udowodnienie, że to spam?

    a co Ty chcesz za informacje jeszcze? to co Ty chciałeś z whois domeny
    wjechać gościowi na chate? hahahah zabawny jesteś... nic nie chciałbym z
    tym zrobić, tylko jak ktoś pisze, że registrant type: indywidual to
    jedyna przydatna informacja no to wybacz...

  • 13. Data: 2011-01-26 13:18:42
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-01-25 22:27, Lucjan wrote:
    > Witam
    >
    > Jakie wtryskiwacze polecacie do auta mojego znajomego Passat 1.8 125 KM 20V.
    > Sprawdzałem na szybko w necie i wychodzi że Matrix są dobre:
    >
    > http://wtryskiwacze-matrix.czy-warto-kupic.pl/
    >
    > tylko czy starczyłyby mu Matrix HD 344 skoro nie jeździ szybko a one mają
    > teoretycznie 30 KM / cyl?
    >

    > Pozdrawiam

    Najgorsze wtryski na rynku!

  • 14. Data: 2011-01-26 13:26:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Najgorsze wtryski na rynku!

    To nic nie da, on nie reklamuje wtryskiwaczy, tylko podbija stronę.

  • 15. Data: 2011-01-26 13:58:09
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-01-26 13:26, Cavallino wrote:

    > To nic nie da, on nie reklamuje wtryskiwaczy, tylko podbija stronę.

    która będzie reklamowałą wtryskiwacze :)
    może i podbija ale za to z jakimi hasłami :P

  • 16. Data: 2011-01-26 15:08:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jedyna przydatna informacja z tego pakietu. Tyle w temacie.
    > Cała reszta to rejestrator domeny, który ma podpisaną umowę
    > z NASK i operator serwera (średniej klasy).

    mnie bardziej o registrara chodzilo

  • 17. Data: 2011-01-26 16:35:44
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 26.01.2011 13:18, Olo pisze:
    > tylko jak ktoś pisze, że registrant type: indywidual to
    > jedyna przydatna informacja no to wybacz...

    No więc co tam jest więcej przydatnego ? Od razu możesz napisać do czego
    ta przydatność.

  • 18. Data: 2011-01-27 19:29:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Olo

> [...]
    > tym zrobić, tylko jak ktoś pisze, że registrant type: indywidual to
    > jedyna przydatna informacja no to wybacz...

    Ma całkowitą rację, rejestrator domeny ma gdzieś to, w jaki sposób jest
    ona wykorzystywana, a nawet gdyby nie miał, to i tak z prawnego punktu
    widzenia nic nie mógłby zrobić.

  • 19. Data: 2011-01-28 15:43:48
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-01-26 15:08, Michał Gut pisze:

    > mnie bardziej o registrara chodzilo

    Firma, która w 2010 roku plasowała się na 5. miejscu ze wszystkich firm
    obsługujących domeny .pl zaraz za Home, NetArt, AZ i Consulting Service.
    Posiada ok. 7,83% rynku polskich domen (największy home ma 22,86%).
    ...siedzibę ma na Cyprze ...sam chciałbym mieć :]

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)