  • 11. Data: 2010-03-08 06:59:41
    Temat: Re: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    marfi napisał(a):

    > IMO tylko w przypadku, gdy produkuje się oprogramowanie dla klienta
    > zorientowanego tylko na Windows :)

    A jak Ty sobie wyobrazasz *produkowanie* oprogramowania dla klienta
    zorientowanego tylko na Linuxa? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 12. Data: 2010-03-08 07:01:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    marfi napisał(a):

    > No własnie... do typowo domowo-biurowych zastosowań nadaje się doskonale i
    > nic nie kosztuje :)

    To jest myslenie linux-admina a nie end-usera ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 13. Data: 2010-03-08 07:09:20
    Temat: Re: Czy to prawda co pisza w Wikipedii o Starterze?
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    > No wlasnie... do typowo domowo-biurowych zastosowan nadaje sie doskonale
    > i nic nie kosztuje :)

    To zalezy co przez "zastosowanie domowo-biurowe" rozumiesz. Bo akurat do
    moich sie malo nadaje.
    Powiedzmy ze chce sprawdzic plik excela z makrami przyniesiony z pracy. Da
    sie to tak normalnie na OO otworzyc i uruchomic?
    Albo mam wyslac komus plik Worda ktory bedzie otwierany na BlackBerry. Masz
    pewnosc ze taki z OO zadziala?
    Dalej szukam na stronie Garmina oprogramowania do Edge - jest tylko na Mac i
    Wn.
    Nastepne,oficjalna strona Plara - szukam oprogramowania do pulsometru. I co
    widze? Tylko Windows.

    Wiec jak widzisz nie dla kazdego Linuks jest opcja.
    I pewnie te wszystkie problemy da sie jakos obejsc. Ale poniewaz wymaga to
    wiecej czasu niz na Windowsie, nie zamierzam z tego korzystac.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 14. Data: 2010-03-08 09:19:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-08 07:51, marfi pisze:

    > No własnie... do typowo domowo-biurowych zastosowań nadaje się
    > doskonale i nic nie kosztuje :)

    No to żeś strzelił. Do tego nie nadaje się w ogóle.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2010-03-08 11:47:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > No to żeś strzelił. Do tego nie nadaje się w ogóle.

    Mam wrażenie, że używałeś linuksa 15 lat temu :)

    --
    marfi

  • 16. Data: 2010-03-08 11:49:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > To jest myslenie linux-admina a nie end-usera ;)

    Ejże... jestem maniakiem Windows (używam od NT 3.1 do dzisiaj) a linuksa
    używam "dla zabawy" ale ... doceniam jego współczesne możliwości :)

    --
    marfi

  • 17. Data: 2010-03-08 11:52:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Powiedzmy ze chce sprawdzic plik excela z makrami przyniesiony ...

    "Domowy" użytkownik kupił sobie MS Office bo wymaga Excela do obsługi makr
    przyniesionych z PRACY ???
    To nie jest "domowy" użytkownik komputera a zwykły niewolnik i nie to miałem
    na myśli...

    --
    marfi

  • 18. Data: 2010-03-08 11:58:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-08 12:49, marfi pisze:
    > Ejże... jestem maniakiem Windows (używam od NT 3.1 do dzisiaj) a
    > linuksa używam "dla zabawy" ale ... doceniam jego współczesne możliwości :)

    Ano... Jak się ma prosty i typowy sprzęt, na którym chce się odpalać
    firefoksa i ewentualnie Skype to się świetnie nadaje.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-03-08 11:59:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-08 12:52, marfi pisze:
    > Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Domowy" użytkownik kupił sobie MS Office bo wymaga Excela do obsługi
    > makr przyniesionych z PRACY ???

    Coś pisałeś o domowo-BIUROWYCH. Jak mówisz o domowo-rozrywkowym, to znów
    odpadają gry i inne zabawki.

    > To nie jest "domowy" użytkownik komputera a zwykły niewolnik i nie to
    > miałem na myśli...

    No tak, jak chce coś więcej niż NK to już niewolnik :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2010-03-08 12:00:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-08 12:47, marfi pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hn2dpm$lg2$1@news.interia.pl...

    > Mam wrażenie, że używałeś linuksa 15 lat temu :)

    Nie. 15 lat temu to używałem Windowsa. Potem mi odbiło.
    Na szczęście koło wakacji zmądrzałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek