  • Data: 2009-05-16 06:36:24
    Temat: Czy to możliwe?
    Od: "cdn" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Trafiłem wczoraj na galerię zdjęć. Sam sporo fotografuję i publikuję, lecz
    to co zobaczyłem powoduje że zaczynam się zastanawiać nad sensem fotografii
    we własnym wykonaniu. Galeria znajduje się pod adresem www.parales.pl (być
    może jest grupowiczom znana) - i pytam się ja teraz, czy Waszym zdaniem te
    zdjęcia pochodzą z realnego świata? Przede wszystkicm chodzi mi o zdjęcia
    przyrodnicze i krajobrazowe w różnych porach roku. Rewelacyjne kolory,
    prawie na każdym zdjęciu kapitalna kompozycja z chmur, no i ta gra
    światłem - gdzie obiekty (drzewa, pojazdy, czołgi...) mimo że fotografowane
    są pod światło, zachowują wyraziste tekstury.

    Czy to są zdjęcia prosto z aparatu, czy też wysoce zaawanswoany PS?

    --
    cdn

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4080
    (20090515) __________