  • 11. Data: 2016-04-16 12:23:23
    Temat: Re: Czy to może grozić pożarem?
    Od: v...@g...com

    użytkownik PiteR napisał:

    > Do cennych elementów "to do" od razu przy pierwszym wyjęciu z paczki
    > przylutowuje się oczojebny półmetrowy kabelek ;)

    O jakiej średnicy?:)
    http://aa-pcbassembly.com/wp-content/uploads/2014/10
    /Small_Parts_Image1.jpg

  • 12. Data: 2016-04-16 13:59:10
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik <v...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    użytkownik PiteR napisał:

    > O jakiej średnicy?:)
    > http://aa-pcbassembly.com/wp-content/uploads/2014/10
    /Small_Parts_Image1.jpg

    Tak, o tej :)

    Najlepsze, jak to jedyny istotny element w układzie i właśnie spadł na
    włochaty dywan :))

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego

  • 13. Data: 2016-04-17 12:27:35
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-04-16 o 12:23, v...@g...com pisze:

    > O jakiej średnicy?:)
    > http://aa-pcbassembly.com/wp-content/uploads/2014/10
    /Small_Parts_Image1.jpg

    Tego piatego to ja juz w ogole nie widze. :)

  • 14. Data: 2016-04-19 20:32:28
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2016 13:59:10 +0200, ACMM-033 napisał(a):

    > Najlepsze, jak to jedyny istotny element w układzie i właśnie spadł na
    > włochaty dywan :))

    Nie musi być włochaty dywan - wówczas możesz czuć się usprawiedliwiony,
    bo nie słyszałeś nawet, gdzie z grubsza upadł. Gorzej, jak na podłodze
    panele, słyszysz jak element spada ale potem poleci w jakąś szczelinę
    (np. pod szafką) i szukaj go sobie w najlepsze :)

    A tak w ogóle, to ponoć kot jest dobrym łapaczem spadających elementów,
    ale jak tu stwierdzono dawno temu, jego możliwości kończą się na 0805 ;)
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 15. Data: 2016-04-19 22:47:18
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > panele, słyszysz jak element spada ale potem poleci w jakąś szczelinę
    > (np. pod szafką) i szukaj go sobie w najlepsze :)

    Jeszcze fajniej, jeśli z grubsza widzisz, którędy leci, to sztucznie sobie
    rozpisując trajektorię i przez to, w korelacji z miejscem gdzie upadło,
    wyznaczasz niejsce, gdzie powinno się znajdować. Tymczasem nie tak rzadko
    znajduje się, o ile w ogóle, w zupełnie inną stronę, kompletnie bez
    uzasadnienia matematycznego, w postaci równości kątów padania i odbicia,
    albo fizycznie, z trzeciej zasady dynamiki.

    > A tak w ogóle, to ponoć kot jest dobrym łapaczem spadających elementów,
    > ale jak tu stwierdzono dawno temu, jego możliwości kończą się na 0805 ;)

    Myślisz o tym... kupka, sitko i przebieramy...? Jest film, gdzie piesek ma
    problemy z brzuchem, ale pan, pomnym że w piesku jest jakiś tajny scalak,
    idzie z nim w krzaki, biorąc torebkę z tworzywa. Po symfonii gazów, pruków i
    piardów, worek zostaje napełniony, a potem zlew, sitko i przebieranie
    zawartości...? Niestety, z powodu szumu informacyjnego nie znalazłem tego
    fragmentu.