  • 271. Data: 2011-02-08 10:44:55
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-08 10:20, *Kamrat* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    ypadki_drogowe__raporty_roc

    > Powiedz, że żartujesz. Nikt nie moze być aż tak głupi!

    Mimo to jesteś.

    > Rozumiem, że bez świateł w 2010 i 2009 byłby wzrost?

    Być może tak, być może nie - taki sam argument jakim ty się posługujesz.
    Faktem jest, że liczba ofiar wypadków spadła, a o to pytałeś.

    > A to ciekawe, bo w 1980 (bez świateł) było mniej wypadków niż w 2007 (ze
    > światłami).

    W 1300 nie było ani jednego wypadku pojazdu mechanicznego - może dlatego
    że było ich mniej?

    > Teraz czekam na tępą ripostę.

    Proszę bardzo - *PLONK!* - już dawno powinien być, ale coś ostatnio mało
    było o światłach i spadła mi czujność.

    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 272. Data: 2011-02-08 10:48:55
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Teraz czekam na tępą ripostę.

    Próżnoś riposty się spodziewał
    Nie dam ci pstryczka ani klapsa....

    Dalej pewnie znasz...

  • 273. Data: 2011-02-08 11:05:08
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-02-08 10:17, Kamrat wrote:

    > A konkretnie to o co ci chodzi?

    czepiasz się gościa o xenony z allegro,
    zamiast złośliwości daj argumenty przeciw durnemu świeceniu.

    pozdrawiam
    mario

  • 274. Data: 2011-02-08 11:09:06
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-02-08 07:38, Marek Dyjor wrote:

    > u nas rozsądek wygląd tak że ludziska potrafią wyłączać światła po
    > wjechaniu na parking lub na uliczkę osiedlową :)

    skąd o tym wiesz, przecież po wyłączeniu świateł są niewidoczni? :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 275. Data: 2011-02-08 11:16:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Feb 2011 09:15:01 +0100, kądąwanie "frąm" ę wrote:
    >Dnia 2011-02-07 21:38, *Kamrat* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    >odpisać:
    >
    >W 2006 5243 osoby zabite
    >W 2009 4572 osoby zabite - to już 13% mniej
    >W 2010 (nie ma jeszcze na stronach kgp statystyk) poniżej 4000 zabitych,
    >co daje już ponad 20% zabitych mniej niż w 2006.

    No ale czemu to trzy lata zajelo - swiatla musialy sie rozgrzac ? :-)

    J.

  • 276. Data: 2011-02-08 11:24:17
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a):

    > Proszę bardzo - *PLONK!*

    Dawniej to się nazywało walenie konia.

  • 277. Data: 2011-02-08 11:25:21
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Mario <c...@o...pl> napisał(a):

    > czepiasz się gościa o xenony z allegro,
    > zamiast złośliwości daj argumenty przeciw durnemu świeceniu.

    Bo mnie rozwalił, że je sobie wypala i jeszcze jest z tego powodu zadowolony.
    Argumentów przeciw durnemu świeceniu jest cała masa, nie bede sie powtarzał:
    http://dadrl.pl

  • 278. Data: 2011-02-08 11:26:43
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No ale czemu to trzy lata zajelo - swiatla musialy sie rozgrzac ? :-)
    >
    > J.

    Bo jak wchodzi dziś do kibla i zapala światełko, to widzi co zrobił dopiero za
    trzy lata.
    ROTFL - co za lamus. Najgorsze, że takich jest dużo i święcie jest przekonany,
    ze ma rację.

  • 279. Data: 2011-02-08 11:28:05
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-02-08 11:24, Kamrat wrote:

    > Dawniej to się nazywało walenie konia.

    szczerze mówiąc, właśnie przez takie "mądre" wypowiedzi, stwierdziłem że
    jesteś idiotą, a szkoda bo zgadzamy się w kwestii świateł.

    mario

  • 280. Data: 2011-02-08 11:29:24
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-02-08 11:25, Kamrat wrote:

    > Bo mnie rozwalił, że je sobie wypala i jeszcze jest z tego powodu zadowolony.
    > Argumentów przeciw durnemu świeceniu jest cała masa, nie bede sie powtarzał:
    > http://dadrl.pl

    Znam je wszystkie :-).
    Jeszcze inny zapala już na parkingu i też jest zadowolony :-)

    pozdrawiam
    mario