  • 51. Data: 2018-08-04 18:27:15
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:1k27mitzqi7kc$.15ig7ciq3g2nl$.dlg@40tude.net...
> [...]
    >
    > Czyli wyraźnie widać zauważenie przeszkody, uztywnienie ramion, przestaje
    > pedałować, nawet chyba chwyta za klamkę hamulca, ale strach nie pozwala
    > zdecydowanie zareagować na to co się dzieje.
    >
    > Zresztą to nie raz widać na filmach z dashcamów - potem są komentarze
    > "dlaczego nie hamował", "zderzenie ustawione" itp. Bo sytuacja wydaje się
    > łatwa do uniknięcia, a jednak uczestnicy nie reagowali chociaż powinni.
    >
    > Zza klawiatury to wydaje się absurdalne, ale zachowanie chłodnej głowy w
    > obliczu nadciągającego grubego dzwonu, to nie jest taka prosta sprawa, a

    Do tego mogą dojść jakieś dodatkowe problemy z samym hamulcem.

  • 52. Data: 2018-08-04 19:15:21
    Od: z <...@...pl>

    Opiekuńcze państwo będzie robiło wszystko żeby takiego idiotę uratować.
    Choćby po trupach, choćby tysiące miały przez idiotów cierpieć, choćby
    zmarnowało miliony które mogłyby ratować chore dzieci.

    GRUBO? TAK grubo. Niestety trzeba ciągle przypominać wyborcom na kogo
    głosowali a kogo nazywają idiotami :-)

  • 53. Data: 2018-08-04 19:18:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 18:27, Uncle Pete pisze:

    > Ale to nie ja miałem problem, ze mi czegoś nie pokazano.

    Jak coś linkujesz to miej odrobinę szacunku dla tych co klikną w ten
    link. To takie trudne?

  • 54. Data: 2018-08-04 19:37:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj linka do filmu ktory ogladales.

  • 55. Data: 2018-08-04 20:02:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-04 o 18:24, Pszemol pisze:
    > "Janusz" <j...@o...pl> wrote in message

    > Myślę, że przeceniasz szybkość działania ludzkiego mózgu
    Nie, nie przeceniam, jezdziłem sporo na rowerze, motorowerze i rózne
    systuacje
    były, ale zawsze się wybroniłem, tutaj miał dość czasu aby się zatrzymać.
    ale on chyba próbował w tempo wjechać za tramwaj, tylko coś mu się
    pokiełbasiło.--
    Pozdr
    Janusz

  • 56. Data: 2018-08-04 20:05:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-04 o 19:18, z pisze:

    > Jak coś linkujesz to miej odrobinę szacunku dla tych co klikną w ten
    > link. To takie trudne?
    Ale o co się czepiasz, link się normalnie otwiera i nie ma żadnego
    logowania, nawet
    reklam nie ma przed filmem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 57. Data: 2018-08-04 23:11:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:
> [...]
    > zmarnowało miliony które mogłyby ratować chore dzieci.
    >
    > GRUBO? TAK grubo. Niestety trzeba ciągle przypominać wyborcom na kogo

    Dlaczego państwo ma wydawac pieniadze aby leczyć chore dzieci?
    Niech sie tym zajmą rodzice i wydadza swoje pieniadze...
    Jak juz chcesz byc konsekwentnie przeciw opiekunczosci panstwa to nam tu
    chorymi dziećmi nie kituj...

  • 58. Data: 2018-08-04 23:14:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Ale o co się czepiasz, link się normalnie otwiera i nie ma żadnego
    > logowania, nawet
    > reklam nie ma przed filmem.

    Dokladnie tak jest. Nie wiem o co mu chodzi...

  • 60. Data: 2018-08-04 23:15:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Nie, nie przeceniam, jezdziłem sporo na rowerze, motorowerze i rózne
    > systuacje
    > były, ale zawsze się wybroniłem, tutaj miał dość czasu aby się zatrzymać.

    Dlatego podejrzewam, ze mial cos z hamulcami.

  • 59. Data: 2018-08-04 23:15:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Daj linka do filmu ktory ogladales.