  • 11. Data: 2011-07-12 12:03:17
    Temat: Re: Czy policja słusznie czyni ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-12, ToMasz <twitek4@> wrote:

    > 2. wystarczy wprowadzić procentowy udział sprawcy w pokryciu
    > odszkodowań. wtedy przestanie działać owo przekonanie ze ja nikomu
    > krzywdy nie zrobię. nawet gdyby to miałby być 1% udział, a za 10 lat 2%
    > i tak dalej - po wielu latach ustali nam sie poziom w którym użytkownicy
    > dróg (bez fotoradarów) będą dzieleni na kierowców i bankrutów.

    To Ty chyba nie wiesz po co sa ubezpieczenia...

    --
    Artur

  • 12. Data: 2011-07-12 12:19:54
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-12 08:38, Tadeusz pisze:

    > naprawdę jesteś tak naiwny żeby wierzyć że tu chodzi o bezpieczeństwo
    > a nie dobranie się - po raz kolejny - do portfeli kierowców???
    > a dobra demagogia tylko ma w tym pomagać... :(

    Oni nie chcą dobrać się do naszych drobnych, tylko milionów z państwowej
    kasy !!!
    Pomyśl, jakie łapówki można wziąć za zakupy coraz droższego sprzętu na
    permanentna walkę o "bezpieczeństwo", ile kursów, ile szkoleń itp.

    A jak by ilość wypadków spadła, to z kasy były by nici - nieprawdaż ?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 13. Data: 2011-07-12 12:21:28
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-12 09:38, Uncle Pete pisze:

    > Jakieś źródło na potwierdzenie tej tezy? Bo ze statystyk wynika raczej
    > coś zupełnie odwrotnego.
    >
    > http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
    ypadki_drogowe__raporty_roczne.html

    > Jeśli link się połamie: http://tinyurl.com/6xlyddj
    >
    > Co nie oznacza, że wypadków i zabitych jest mało, ale od 2008 roku widać
    > wyraźną tendencję spadkową.
    >
    > Piotr

    Histeryczne doniesienia prasy i TV po długim weekendzie.

  • 14. Data: 2011-07-12 12:24:45
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-12 09:57, Cavallino pisze:

    > Ale do tego trzeba mieć już odrobinę oleju w głowie.
    > Rzeczone służby jak widać go nie posiadają, podobnie jak stada
    > kibicujących im ormowców-kapeluszników.

    Chyba ich nie doceniasz, oni dobrze wiedzą gdzie są konfitury.
    Teraz na walkę o bezpieczeństwo dostają miliony a jak ono wzrośnie, to
    znaczy liczba ofiar/wypadków spadnie, to z milionów będą nici - nieprawdaż ?

    > A zawsze pojeździć nową wypasioną furką jest przyjemniej niż kierować
    > ruchem na skrzyżowaniu, albo pilnować żeby nikt na czerwonym nie
    > przelatywał, więc robią to co im wygodnie.
    >
    > I tylko skończone debile dają się nabrać na te brednie.

    Ale to tacy właśnie debile oglądają przedstawiane im sprawozdania i
    przyznają im kolejne fundusze - z naszych pieniędzy !!!

  • 15. Data: 2011-07-12 12:25:43
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 12/07/2011 11:24, WW wrote:

> [...]
    >

    > Ale to tacy właśnie debile oglądają przedstawiane im sprawozdania i
    > przyznają im kolejne fundusze - z naszych pieniędzy !!!

    Nie, nie, pokręciłeś trochę. Debile dają się ze swoich pieniędzy doić,
    ci bardziej rozgarnięci je rozdają.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 16. Data: 2011-07-12 12:27:07
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-12 11:07, J.F pisze:

    > Jestes pewien ? Swoje zabawki przekazali ITD .. wiec chyba nie kupili
    > nowych.

    Ale wczesniej ITD nic do nas, amatorów nie miała a teraz ma.
    Co za różnica w jakim mundurze wręczą Ci mandat ?

    > A patrzyles w statystyki ? Spada. Od lat.

    Po długim weekendzie, w TV, mówili zupełnie coś innego.

  • 17. Data: 2011-07-12 12:30:03
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-12 11:51, Artur Maśląg pisze:

    > No, ale masz jakieś wsparcie?

    Nie mam.

    Ludzie często potykają się o Prawdę.
    Większość z nich podnosi się i pędzi dalej, jakby nic się nie wydarzyło.
    Winston Churchill

  • 18. Data: 2011-07-12 12:30:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Teraz na walkę o bezpieczeństwo dostają miliony a jak ono wzrośnie, to
    > znaczy liczba ofiar/wypadków spadnie, to z milionów będą nici - nieprawdaż

    Napisałem to poniżej.
    Może niezbyt jasno.

    > Ale to tacy właśnie debile oglądają przedstawiane im sprawozdania i
    > przyznają im kolejne fundusze - z naszych pieniędzy !!!

    Nie mam złudzeń kto nami rządzi, dlatego ostatnie co mam zamiar brac pod
    uwagę, to to, co te debile sobie uchwalą.

  • 19. Data: 2011-07-12 12:36:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-12 12:30, WW pisze:

    > Nie mam.
    >
    > Ludzie często potykają się o Prawdę.
    > Większość z nich podnosi się i pędzi dalej, jakby nic się nie wydarzyło.
    > Winston Churchill

    "Kłamstwo nie staje się prawdą tylko dlatego że wierzy w nie więcej
    osób."

    Oscar Wilde

  • 20. Data: 2011-07-12 12:48:53
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-12 12:36, Artur Maśląg pisze:

    > "Kłamstwo nie staje się prawdą tylko dlatego że wierzy w nie więcej
    > osób."
    >
    > Oscar Wilde

    Masz racje, ale u nas staje się prawem !.
    A co do tematu, to ja po prostu zastanawiam się, czy kontynuowanie i
    eskalacja dotychczasowego sposobu postępowania ma sens.
    Nie mam w zanadrzu żadnego złego środka.
    Może liczni tu fachowcy coś podpowiedzą.