  • 91. Data: 2011-07-14 13:16:35
    Temat: Re: Czy policja słusznie czyni ?
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Pytał się Ciebie ktoś jakich rozwiązań byś chciał? Mnie nie, moich
    > znajomych też nie... Społeczeństwo to co najwyżej głupio głosuje w
    > wyborach, na decyzje urzędników ma niewielki wpływ.

    A myślisz, że Niemca, Francuza, Szweda, Norwega itp. ktoś pyta? A jednak
    tam się daje zrobić to dobrze.

    Podobno (to oczywiście ze słyszenia od Polaków mieszkających w
    niemczech), jak Niemiec widzi jakąś głupotę, nie tylko oznaczenie drogi,
    to od razu zgłasza to odpowiednim służbom i oczekuje wyjaśnień. I nie
    robi to pojedynczy krzykacz ale jest to dla nich normalne, płaci podatki
    więc czegoś oczekuje. Dodatkowo lokalne media lubią piętnować wszelkie
    niedoróbki. I jakoś to się sprawdza. My Polacy lubimy narzekać w
    zamkniętym gronie, ale nikt z tym nic nie robi. Choćby nie wiem co się
    działo, nikt u nas stołka nie straci. Ale do tego trzeba dojrzeć.

    A.

  • 92. Data: 2011-07-14 13:18:03
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 12:05, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Pytał się Ciebie ktoś jakich rozwiązań byś chciał? Mnie nie, moich
    > znajomych też nie... Społeczeństwo to co najwyżej głupio głosuje w
    > wyborach, na decyzje urzędników ma niewielki wpływ.

    Nikt Was też nie pytał w kwestiach energetyki, lotów kosmicznych,
    profilaktyki raka prostaty ani długoterminowej strategii oddziału
    kardiochirurgii lokalnego szpitala.

    Z tego prostego powodu, że nie macie o tej pracy zielonego pojęcia, co
    oczywiście nie przeszkadza nikomu być ekspertem w internecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 93. Data: 2011-07-14 13:25:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-14 12:14, Arek pisze:

    > Słusznie nazywasz autostrady i ekspresówki w polsce drobiazgiem.

    To ja już podziękuję. Na szczęście doskonale wiem do czego
    dążysz (a raczej widzę). Baw się dobrze.

  • 94. Data: 2011-07-14 16:10:34
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-07-14 13:25, Artur Maśląg pisze:

    > To ja już podziękuję. Na szczęście doskonale wiem do czego
    > dążysz (a raczej widzę). Baw się dobrze.

    Ooo, i tak długo wytrwałeś. Zwykle nie posiadając argumentów i nie
    czytając postów swoich i swoich dyskutantów wytrzymujesz dłużej.

    Inna sprawa, że w tym przypadku, miałeś trochę gorzej niż zwykle, bo za
    szybko poplątałeś się we własnych oryginalnych "teoriach".

    Pozdrawiam,
    A.

  • 95. Data: 2011-07-14 16:12:06
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-07-14 13:18, kamil pisze:

> [...]
    >
    > Z tego prostego powodu, że nie macie o tej pracy zielonego pojęcia, co
    > oczywiście nie przeszkadza nikomu być ekspertem w internecie.

    Wybierz sobie jakiś totalitarny kraj np. gdzieś w Afryce i się
    wyprowadź. Powinieneś być szczęśliwy.

    A.

  • 96. Data: 2011-07-14 16:48:43
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 15:12, Arek wrote:

    > Wybierz sobie jakiś totalitarny kraj np. gdzieś w Afryce i się
    > wyprowadź. Powinieneś być szczęśliwy.

    A skończ zarządzanie infrastrukturą drogową, załóż firmę konsultingową i
    pobuduj autostrady. Powinieneś być szczęśliwy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 97. Data: 2011-07-14 17:26:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-14 16:10, Arek pisze:
    > W dniu 2011-07-14 13:25, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > Ooo, i tak długo wytrwałeś. Zwykle nie posiadając argumentów i nie
    > czytając postów swoich i swoich dyskutantów wytrzymujesz dłużej.

    Póki co, to nie obaliłeś żadnego z argumentów (w szczególności faktów),
    tylko próbujesz tanich chwytów erystycznych by coś tam zawsze dopisać.
    Zresztą technikę tę stosujesz od dłuższego czasu, tak że większego
    sensu w takiej dyskusji nie widzę.

    > Inna sprawa, że w tym przypadku, miałeś trochę gorzej niż zwykle, bo za
    > szybko poplątałeś się we własnych oryginalnych "teoriach".

    Tak, tak :)

  • 98. Data: 2011-07-14 18:56:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-13 07:51:04 +0200, WW <w...@v...pl> said:

    > Tu się zgadzamy.
    >
    > Ale jak to zrobić ?.

    A gdyby normalnie? Bo wypadki nie dzieją się same. Tzn. takie np.
    spowodowane ukrytą wadą materiałową. Najczęściej jest konkretny winny.
    Tyle, że prawo (tzn. tworzący je ludzie, których wtedy stać było na
    samochody) nie przewiduje takiego kuriozum, by sprawca odpowidał za
    swój czyn. Dlatego morderstwa i zabójstwa (okaleczanie też)
    są karane jak zjedzenie deseru przed obiadem...
    To rodzi bagatelizację takich czynów: "on nie jest zabójcą! on go tyko
    przejechał!".
    ;>

    --
    Bydlę

  • 99. Data: 2011-07-14 19:00:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-12 21:34:25 +0200, 'Tom N'
    <n...@2...dyndns.org.invalid> said:

> [...]
    >>> 1990 r.: 50 432 wypadków, 59 611 rannych.
    >>> 2010 r.: 38 832 wypadków, 48 952 rannych.

    nstwo-w-ruchu-drogowym-2010.pdf

    20
    lat

    > Czyli jednak nie o tym co kamil "said"

    Cóż - to onformacje z podanego przez niego dokumnetu.
    Z pretensjami o to - do niego.
    ;>

    > Mniej więcej 20 lat temu...

    Tak, 20 lat temu.
    Przecież podaję dane z tego dokumentu - msz jakiś fizyczny problem ze
    sprawdzeniem tego?
    ;>>>

    > Aha...

    Tylko tyle potrafisz na temat?
    To sobie nie pogadamy...

    --
    Bydlę

  • 100. Data: 2011-07-14 19:02:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-13 14:52:17 +0200, kamil <s...@s...com> said:

    > Oczywistym faktem jest to, że kolega WW napisał dość jasno i wyraźnie
    > "A liczba wypadków i zabitych ciągle rośnie"

    A ja mu coś odpisywałem?

    > , nie widzę tam słowa o liczbie samochodów

    To tak jak u mnie.

    > czy upadku komunizmu.

    ditto

    > Trzymajmy się tematu.