  • 1. Data: 2011-07-12 08:15:10
    Temat: Dziwny problem z Astra
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Hej,

    Co moze byc walniete przy ponizszych objawach, ktore daja o sobie znac
    przy redukacji na zakrecie:
    - zapala sie kontrolka oleju. silnika
    - kontrolka ze auto zgasło
    - kierownica zaczyna wtedy ciezko chodzic jakby nie bylo wogole wspomagania

    Jeszcze jest sugestia od wlasciciela, ze dziwnie auto chodzi jak jest
    wilgoc. Opel Asta 1, silnik 1.4 16V 90KM.

    Z gory dzieki.

    p.

  • 2. Data: 2011-07-12 08:27:48
    Temat: Re: Dziwny problem z Astra
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości
    > Co moze byc walniete przy ponizszych objawach, ktore daja o sobie znac
    > przy redukacji na zakrecie:
    > - zapala sie kontrolka oleju. silnika

    mało oleju?

    > - kontrolka ze auto zgasło

    nie ma takiej kontrolki

    > - kierownica zaczyna wtedy ciezko chodzic jakby nie bylo wogole
    > wspomagania

    jeśłi wcześniej zgasło, to całkiem logiczne

    > Jeszcze jest sugestia od wlasciciela, ze dziwnie auto chodzi jak jest
    > wilgoc. Opel Asta 1, silnik 1.4 16V 90KM.

    zdefiniuj "dziwnie" językiem technicznym.

    Jacek

  • 3. Data: 2011-07-12 09:29:12
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-07-12 08:27, Jacek pisze:
    > Użytkownik "perszing"<t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości
    >
    > mało oleju?

    > nie ma takiej kontrolki

    To silnika i oleju. Auto gasnie na zakrecie i zaplaja sie kontrolki.

    > jeśłi wcześniej zgasło, to całkiem logiczne

    Tak. Nie dogdalem sie, ze jednak gasnie.

    > zdefiniuj "dziwnie" językiem technicznym.

    Wlasciciel mowi, ze nierowno silnik pracuje. Kable byly wymienianiane
    okolo 1,5 roku temu z tego powodu.

    p.

  • 4. Data: 2011-07-12 11:04:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "perszing" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >- zapala sie kontrolka oleju. silnika
    >- kontrolka ze auto zgasło
    >- kierownica zaczyna wtedy ciezko chodzic jakby nie bylo wogole

    auto zagazowane, po redukcji nie puszczasz sprzegla, a silnik naprawde
    gasnie ?

    J.

  • 5. Data: 2011-07-12 12:09:47
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > przy redukacji na zakrecie:
    > - zapala sie kontrolka oleju. silnika

    jak gaśnie silnik po włączeniu sprzęgła w zagazowanym samochodzie to
    zazwyczaj jest to dolot powietrza do filtra zdejmij rurkę łączącą filtr
    powietrza z dolotem z pod atrapy i zobacz czy problem będzie się
    powtarzał. Ale jak długo miałem astrę i zafirę to zawsze to było właśnie
    to. Efekt pojawia się przy dużej prędkości lub uderzeniach powietrza.

  • 6. Data: 2011-07-12 21:28:30
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-07-12 12:09, szymo pisze:

> [...]
    > powtarzał. Ale jak długo miałem astrę i zafirę to zawsze to było właśnie
    > to. Efekt pojawia się przy dużej prędkości lub uderzeniach powietrza.

    Auto nie ma zamontowanego gazu. Ja obstawiam pompke paliwa, ale kto wie.
    Potrafi juz zgasnac nawet przy gwaltownym hamowaniu.

    --
    p.

  • 7. Data: 2011-07-13 13:27:07
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 08:15:10 +0200, perszing napisał(a):

> [...]
    > - kontrolka ze auto zgasło
    > - kierownica zaczyna wtedy ciezko chodzic jakby nie bylo wogole wspomagania

    Ja stawiam na alternator lub jego bezpośrednie połączenie z przewodami.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]