  • 11. Data: 2016-02-29 17:21:09
    Temat: Re: [OT] Czy platformowe, to nie wiem, ale na pewno głupki...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to ja zacznę...
    za komuny intelektualista to był jajogłowy, łysy, w okularach,
    przygarbiony od czytania książek w fotelu...
    za wałęsy model się zmienił, główny nacisk u intelektualistów kładziono
    na tężyznę fizyczną i aktywny wypoczynek (ja trafiłem wtedy na
    politechnikę warszawską, gdzie spedalony dziekan RZM kazał mi zaliczac
    wfy z psycholami)...
    no a jak jest obecnie? czym charakteryzuje się obecnie intelektualista
    po/eu? ogólnie to wiem tylko,że bawią go dżołki koalicji po/eu...
    a co jeszcze?

  • 12. Data: 2016-02-29 17:37:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 17:21:12 UTC+1 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > to ja zacznę...
    > za komuny intelektualista to był jajogłowy, łysy, w okularach,
    Oleksy

  • 13. Data: 2016-02-29 18:45:17
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jest info z systemu:
    nowy model wymaga pięknego i kwiecistego wysławiania się...

    toż to prawie jak na elektrodzie...
    nie roman? ty to byś mógł napisać 10 tomowe dzieło...