  • 1. Data: 2016-02-28 11:57:22
    Temat: DP83848 - podłączenie gniazdka RJ45
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Do tej pory używałem głownie ENC28J60, teraz przymierzam się do
    wykonania pewnego projektu z wykorzystaniem PIC32 i zewnętrznego
    interfejsu PHY DP83848. Szukając schematu w sieci trafiłem na coś takiego:

    https://farm9.staticflickr.com/8035/7987951346_13635
    b7534_b.jpg

    Widzę, że izolowane gniazdko Ethernet jest podłączone trochę inaczej,
    niż w przypadku ENC28J60, gdzie wyglądało to np. w ten sposób:

    http://tinyurl.com/pk2sycg

    Rozumiem, że zależy to od zastosowanego układu, a nie typu gniazdka.
    Jeśli w swoim projekcie użyję np. HR911105A (typ używany m.in. w Arduino
    Ethernet Shield) będę mógł zastosować połączenie z pierwszego schematu?
    Nie trzeba tam dawać żadnego dławika na linii VDD przed rezystorami
    podciągającymi linie ethernetu?