  • 1. Data: 2016-02-27 21:52:05
    Temat: dds konwerter
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jebać euro!

    poszukuję schematów przetworników sygnałów z generatorów DDS na normalne
    sygnały sinusoidalne...

    chodzi o przetworzenie sygnałów z dds na sygnały o różnej ustawianej
    amplitudzie...

    problemem jest na przykład dla mnie wycięcie składowej stałej z dds w
    szerokim zakresie częstotliwości sygnałów z dds...

  • 2. Data: 2016-02-27 22:24:59
    Temat: Re: dds konwerter
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    np chciałbym mieć jakiś wzmacniacz o wzmocnieniu regulowanym jakimś
    napięciem... jtz?

  • 3. Data: 2016-02-28 00:37:42
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    ?

  • 4. Data: 2016-02-28 10:49:31
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    sukces, zjednoczenie, reforma, globalizacja!

    na temat PROSZĘ!

  • 5. Data: 2016-02-28 15:11:25
    Od: cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 27/02/2016 20:52, platformowe głupki wrote:
    > jebać euro!
    >
    > poszukuję schematów przetworników sygnałów z generatorów DDS na normalne
    > sygnały sinusoidalne...

    Twoim zdaniem co generuje 'goły' DDS?

    c.

  • 6. Data: 2016-02-28 15:17:30
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak naprawdę to nie wiem, próbowałem tylko modułu dds z allegro, wnioski
    (tfu):
    - generuje sygnał 200mV
    - generuje składową stałą zależnie od częstotliwości
    - to ciekawe: nie dało się wpisywać kolejnych wartości bez resetowania
    dds...

  • 7. Data: 2016-02-28 15:36:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-28 15:17, platformowe głupki wrote:
> [...]
    > - generuje składową stałą zależnie od częstotliwości
    > - to ciekawe: nie dało się wpisywać kolejnych wartości bez resetowania

    a) miałeś popsuty moduł
    b) miałeś kiepski moduł

    Pokaż który to.

  • 8. Data: 2016-02-28 15:44:20
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co to się stało, że na allego nie ma żadnych modułów DDS, gdzie można
    je jeszcze kupić? i co warto?

  • 9. Data: 2016-02-28 16:05:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-28 15:44, platformowe głupki wrote:
    > a co to się stało, że na allego nie ma żadnych modułów DDS, gdzie można
    > je jeszcze kupić? i co warto?

    http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&SearchTe
    xt=dds+module

  • 10. Data: 2016-02-28 18:03:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 28 Feb 2016 16:05:46 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&SearchTe
    xt=dds+module

    Zabawna jest cena tych dds, szczególnie że ad9850 o które sa oparte
    kosztuje circa $20.

    --
    Marek