  • 61. Data: 2009-05-27 19:09:32
    Temat: Re: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    de Fresz pisze:

    > Tak z czystej ciekawości - jak w boxerze można przytrzeć crashpadem?

    To takie sprytne nakładki na samych głowicach,mogłyby być jednak
    twardsze,dobrze też że nie zdemontowałem stelaży od kufrów,byłoby więcej
    strat.

    > A tak poza tym - grunt żeś cały, oby zawsze tylko tak się kończyło.

    To podstawa,dzięki.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 62. Data: 2009-05-27 23:09:08
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    to musialyby byc barrrrdzo dlugie crashpady :)

    pozdro
    doomin
    660smc

  • 63. Data: 2009-05-28 04:37:09
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kefir napisał(a):

    > Nie, poharatane mam kolano i skore w spodniach na kolanie. Stluczona
    > poteznie jest tez pieta lecz nie z boku a z tylu - skutek zbicia nogi z
    > podnozka. Zderzak pazdzierza , tam gdzie mogl go uderzyc podnozek nie
    > byl nawet drasniety. Pokombinuj sobie jeszcze ;)

    A co ja bede kompinowal - gront, zes caly i w miare zdrowy ;)

    > Piekna figura retoryczna. [...]Zbigi bedzie zas musial
    > zadowolic sie usciskiem dloni bo moze wypic ;)

    Dobra, dobra. Zbieraj sie do kupy bo i ja juz prawie Sikorke poskladalem ;)

  • 64. Data: 2009-05-28 06:13:47
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote in message

> [...]
    > Corolli:-(
    > Na Marynarskiej przeciska?em sie; w strone; Alei,puszki z przodu
    > przyhamowa?y,zmienia?em akurat pas,by?em lekko pochylony,dotkna;?em tylko
    > klamke; no i jazda na dupie,deszcz ?adnie pada?,wie;c jecha?em jak po
    > lodzie.
    > Straty:obudowa kierunku do wymiany,przetarta pokrywa g?owicy i
    > crashpad,kilka drobnych rysek w innych miejscach.
    > ?adnie by?o s'lisko,jada;c na plecach nie przetar?em kurtki,jedynie
    > spodnie na kieszeni od...przodu
    > Aha,pogie;?o sie; kó?ko od kluczy które mia?em w kieszeni:-)

    Rozweseliles mnie jak diabli ;) Straty w sprzecie sa do odtworzenia. Witam w
    gronie leszczykow, tych_co_sie_wykrusza_do_Czerwca ;)
    Tak przy okazji: sporo grupowiczow szuka tutaj czesci lecz niewielu z nich
    "chwali sie" swymi niekontrolowanymi przyziemieniami. Szkoda - mozecie pomoc
    sobie i innym uniknac powtarzania bledow.
    No i nie mowcie ze da sie jezdzic bez ABS-u ;)

    PeeS Wlasciciel firmy bedacej wlascicielem pojazdu uczestniczacego w zajsciu
    zostal poproszony o oswiadczenie sprawcy wypisane na druku swego
    ubezpieczyciela. Nie mal obiekcji i umowil sie ze mna na dzis. Jesli
    poszlibysmy na udry, stracilibysmy czas i dostarczyli ubezpieczycielowi
    powodow do odsylania sprawy w nieskonczonosc. Jak widac, nie mozna zakladac
    ze wszyscy sa "zli" .

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 65. Data: 2009-05-28 07:27:51
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    gildor wrote:

    > Dibuła do stolicy przyjechał?

    Tęsknisz?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 66. Data: 2009-05-28 07:29:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Tęsknisz?

    nie, ale zapraszam, w razie "przy okazji".

    --
    gildor
    9'99

  • 67. Data: 2009-05-28 10:26:00
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kefir pisze:

    > Rozweseliles mnie jak diabli ;) Straty w sprzecie sa do odtworzenia.
    > Witam w gronie leszczykow, tych_co_sie_wykrusza_do_Czerwca ;)
    Eee,miałem tylko pocieszyć!!
    Sprzęt kosmetycznie w zasadzie tylko ucierpiał,jeżdżę dalej:-)

    > Tak przy okazji: sporo grupowiczow szuka tutaj czesci lecz niewielu z
    > nich "chwali sie" swymi niekontrolowanymi przyziemieniami. Szkoda -
    > mozecie pomoc sobie i innym uniknac powtarzania bledow.
    wszyscy kupili "akurat po szlifie"
    > No i nie mowcie ze da sie jezdzic bez ABS-u ;)
    Znasz taki ABS pomaga w bocznym uślizgu?,koło mnie się nie
    zablokowało,a na dupie już jechałem,z uślizgami na wprost wielokrotnie
    się udawało...

> [...]
    > poszlibysmy na udry, stracilibysmy czas i dostarczyli ubezpieczycielowi
    > powodow do odsylania sprawy w nieskonczonosc. Jak widac, nie mozna
    Nie są,u mnie facet też nie chciał wzywać Policji,dogadaliśmy się
    gładko,no i ważniejszy dla niego i przechodnia był mój stan niż blach,to
    się ceni:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 68. Data: 2009-05-28 10:27:29
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    doomin13 pisze:
    > to musialyby byc barrrrdzo dlugie crashpady :)

    króciutkie,montowane bezpośrednio na deklach(crasze nie zawsze są
    okrągłe i do ramy)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 69. Data: 2009-05-29 22:17:08
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Dziadek Mroz" \Myślę że zaślepia cię stronniczość.
    > Badając zdarzenia drogowe należy zachować chlony umysł

    Czy chlonny umysl ma cos wspolnego z gabka???Bo jesli tak to z chlorami
    trzeba pogadac
    Tak mi sie zapamietalo z filmikow z podstawowki

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 70. Data: 2009-05-29 22:21:47
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Dziadek Mroz" \Myślę że zaślepia cię stronniczość.
    >
    > Czy chlonny umysl ma cos wspolnego z gabka???Bo jesli tak to z chlorami
    > trzeba pogadac

    gupis, kazde dziecko wie ze w czasie wypadku rozlewają sie rózne płyny
    pod drodze. I wtedy rpzydaje sie chlonny umysł słuzb od takich wypadków

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"