  • 1. Data: 2009-05-26 19:43:21
    Temat: wymiana opony
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    Gdzie w Krakowie na zachód od Wisły można wymienić oponę motocyklową ?
    Potrzeba do tego jakiejś specjalnej maszyny, czy może wymieniają też w
    serwisach samochodowych ?
    Dawno temu zmieniałem ręcznie łyżką, ale chyba już z tego wyrosłem :)

  • 2. Data: 2009-05-26 20:41:49
    Temat: Re: wymiana opony
    Od: n...@s...com

    On Tue, 26 May 2009 21:43:21 +0200, "Mustafa" <M...@b...xx>
    wrote:

    >Gdzie w Krakowie na zachód od Wisły
    Wisla dzieli Krakow na poludniowy i polnocny.
    w polnocnej masz serwis gumiarski na \gałczynskiego po lewej stronie.
    Maja narzedzia i doswiadczenie.
    Na poludniu to nie wiem.

    >Potrzeba do tego jakiejś specjalnej maszyny, czy może wymieniają też w
    >serwisach samochodowych ?

    Nie kazdy serwis sie podejmie.
    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-05-26 20:56:31
    Od: Piotr Zawiły <z...@o...eu>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > serwisach samochodowych ?
    > Dawno temu zmieniałem ręcznie łyżką, ale chyba już z tego wyrosłem :)

    Czesc,
    Wymienialem na Rydla. Szybko i sprawnie.
    Piotr

  • 4. Data: 2009-05-26 21:09:07
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik <newrom

    > Maja narzedzia i doswiadczenie.
    > Na poludniu to nie wiem.

    a u blondyna?

    --
    ania

  • 5. Data: 2009-05-26 21:24:50
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Wymienialem na Rydla. Szybko i sprawnie.

    oooo - dzięki - tu mam całkiem blisko

  • 6. Data: 2009-05-26 21:26:19
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Wisla dzieli Krakow na poludniowy i polnocny.

    No w sumie masz rację - zawsze patrzę jakoś tak "po skosie" :)
    Dzięki za odp.