eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc facetaRe: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    From: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc
    faceta
    Date: Thu, 28 May 2009 12:26:00 +0200

    Kefir pisze:

    > Rozweseliles mnie jak diabli ;) Straty w sprzecie sa do odtworzenia.
    > Witam w gronie leszczykow, tych_co_sie_wykrusza_do_Czerwca ;)
    Eee,miałem tylko pocieszyć!!
    Sprzęt kosmetycznie w zasadzie tylko ucierpiał,jeżdżę dalej:-)

    > Tak przy okazji: sporo grupowiczow szuka tutaj czesci lecz niewielu z
    > nich "chwali sie" swymi niekontrolowanymi przyziemieniami. Szkoda -
    > mozecie pomoc sobie i innym uniknac powtarzania bledow.
    wszyscy kupili "akurat po szlifie"
    > No i nie mowcie ze da sie jezdzic bez ABS-u ;)
    Znasz taki ABS pomaga w bocznym uślizgu?,koło mnie się nie
    zablokowało,a na dupie już jechałem,z uślizgami na wprost wielokrotnie
    się udawało...

    > PeeS Wlasciciel firmy bedacej wlascicielem pojazdu uczestniczacego w
    > zajsciu zostal poproszony o oswiadczenie sprawcy wypisane na druku swego
    > ubezpieczyciela. Nie mal obiekcji i umowil sie ze mna na dzis. Jesli
    > poszlibysmy na udry, stracilibysmy czas i dostarczyli ubezpieczycielowi
    > powodow do odsylania sprawy w nieskonczonosc. Jak widac, nie mozna
    > zakladac ze wszyscy sa "zli" .
    Nie są,u mnie facet też nie chciał wzywać Policji,dogadaliśmy się
    gładko,no i ważniejszy dla niego i przechodnia był mój stan niż blach,to
    się ceni:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S