  • 71. Data: 2009-05-30 07:36:04
    Temat: Re: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dziadek Mroz pisze:

    > Ojciec którego mi zazdrościsz nauczył mnie, żeby nic nie podpisywać tylko
    > wezwać milicję.
    > W przypadku przekroszenia prędkości moto byłaby to współwina (polecam ProD)

    No, przekroszenia to straszna rzecz... Aczkolwiek nie mogę ich znaleźć
    ani w przepisach, ani nawet w słowniku!

    A żadnego ProdD-a nie mam...

  • 72. Data: 2009-05-30 07:41:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kefir pisze:

    > bardziej roztrzesiony niz ja dwudziestolatek. Pol godzininy na telefony
    > do wujka ktory jest wlascicielem firmy budowlanej do ktorej nalezy
    > pojazd, wyjek nie chce Policji, piszemy oswiadczenie w skladzie

    Ale, mam nadzieję, Ty chciałeś Policję?

    Bo załatwienie takiej sprawy "na gębę" (czy nawet "na papierek") bez
    wzywania funkcjonariuszy jest IMHO nieco nierozważne. Plus gnojek
    powinien jeszcze dostać w pełni zasłużone punkty.

  • 73. Data: 2009-05-30 12:08:13
    Od: marider <m...@g...pl>

    gildor pisze:
> [...]

    Ello, rzeczywiscie dzien miales "dobry"

    > mówisz więc że dobry... no to się cieszę.

    > GRATZ

    > na pewno jechałeś za szybko

    I na gumie! ;)

    A tak BTW trzeba bylo wzywac Policje niezaleznie co malolat
    mowil/przysiegl/obiecywal, pozniej zmieni wersje w zeznaniach i bedzie
    problem.

    Dobrze zes w miare caly a moto se wyklepiesz :)
    Pzdr i zdrowka

    PS: w zeszly piatek walnal mi w auto koles jakims dostawczakiem od tylu
    pod Sochaczewem i Policje wezwalem z miejsca bez wdawania sie wdyskusje.
    Dostal 400zl i punkty a ja sie bujam teraz z TU i OC sprawcy.. Przysnal
    sobie.
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 74. Data: 2009-06-01 06:40:00
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

> [...]
    > wzywania funkcjonariuszy jest IMHO nieco nierozważne. Plus gnojek
    > powinien jeszcze dostać w pełni zasłużone punkty.

    Chcialem lecz uleglem prosbie by nie wzywac. Przyznaje to byl blad (drugi w
    tej sytuacji): po calkiem milej rozmowie (Czwartek 28,05) w ktorej Pan
    wlasciciel firmy obiecal, tak jak prosilem, dostarczyc oswiadczenie sprawcy
    wypisane na druku ubezpieczyciel, zmiana: telefon milczy jak grob. Otrzymal
    dzis ode mnie SMS z informacja ze jesli nie skontaktuje sie do konca dnia to
    Policja bedzie poinformowana o zdarzeniu i stanie technicznym pojazdu.
    Oczywiscie, musztarda po obiedzie, mam nadzieje ze Rychu znajdzie chwilke
    (napisalem na priv) a Pan, jesli robi z geby cholewe, sobie pochodzi i
    powyjasnia .
    Kolano ma w tej chwili pelna palete barw, spodnie sa rozciete w miejscu
    uderzenia wiec fotki plus badanie lekarskie takze powinny wesprzec
    zgloszenie.
    Dodam ze stosunek porzadni ludzie/bydlo,w moim przypadku nadal jest na
    korzysc tych porzadniejszych - w kilku zdarzeniach w ktorych bralem udzial
    obeszlo sie bez Policji i bez problemow. Po wielu latach na kolach to
    pierwszy raz gdy mam do czynienia z bydlem, w sensie uchylania sie od
    odpowiedzialnosci oczywiscie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 75. Data: 2009-06-03 06:08:55
    Od: "Rychu" <r...@o...pl>

    kefir napisz do mnie jeszcze raz bo mam coś z pocztą.
    r...@o...pl

  • 76. Data: 2009-06-05 20:51:26
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał:
    > Kurtka ale Wy macie tam ten Plock pechowy dla motocyklistow... :-/
    > Smutek

    A zebys k... wiedzial!
    Ja w zeszlym roku jak wracalem z Felkowskiego
    zaliczylem tam malego szlifa.
    Nic mnie ani pasazerce sie nie stalo ale stracha mi napedzilo zdrowo.
    Samochod mi z boku przed moto wyjechal, heblowalem gwaltownie
    i nie wydalo, dziekuje sw. Piotrowi zem w to pudlo nie wyrznal tylko
    se trochu owiewki podrapalem. Sie pozniej okazalo ze mial pierszenstwo
    bo drogowcy postanowili akurat pieszenstwo zmodyfikowac a ze
    znak za korona dzrzewa ukryli to i tak wyszlo...
    Kuruj sie szybko Kefir bo sezon w pelni!!
    Zaraz ide z Twoje zdrowie (i Twojej nogi) piwo wypic;))
    --
    Pozdr
    Sybi