    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Czy ludzie już wolniej jeżdżą?
    Date: Sat, 09 Apr 2011 20:28:22 +0200

    Wczoraj wracałem z KAT do POZ i coś mi się wydaje, że wysokie ceny
    paliw spowodowały, że u większości kierowców włączył się tryb
    ECO-driver. Na A4 do WROC, to jeszcze czasem ktoś w poginał,
    a ogólnie to wszyscy po 90 km/h.

    Od Wrocławia do Poznania to tragedia. Wszyscy się uwzieli, jechali
    60 km/h poza zabudowanym. Czy to ceny paliw? Czy coś innego.

    Czy ktoś ma ogólne wrażenie, że ruch się zmniejszył?

    Może jak paliwo będzie po 10 PLN, to nie trzeba będzie
    autostrad budować, bo nie ludzie nie będą jeździć samochodami.