  • 11. Data: 2012-03-27 12:06:37
    Temat: Re: Czy ktos sprowadzal auto z Litwy?
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > http://www.webpagescreenshot.info/i/421228-327201212
    0035pm.png

    I wszystko jasne. Paskudny kolor tapicerki. Dlatego taki tani był :)

  • 12. Data: 2012-03-27 12:10:19
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Marek P. nabazgrał(a):

    0035pm.png
    > I wszystko jasne. Paskudny kolor tapicerki. Dlatego taki tani był :)

    http://www.webpagescreenshot.info/i/693679-327201212
    0941pm.png

    Ty mi powiedz co to jest :)

  • 13. Data: 2012-03-27 12:39:23
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Marek P. nabazgrał(a):

    > http://www.webpagescreenshot.info/i/693679-327201212
    0941pm.png

    > Ty mi powiedz co to jest :)

    Pewnie był to kolor najbardziej zbliżony do różowego.

  • 14. Data: 2012-03-27 12:39:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.03.2012 12:06, Marek P. pisze:

    0035pm.png

    > I wszystko jasne. Paskudny kolor tapicerki. Dlatego taki tani by? :)

    Ze byl walony to wiedzieli, bo nawet sprzedawca mowil. Zastanawialismy
    sie tylko jak bardzo. A tanio kupili i juz kilka lat jezdza ;)

  • 15. Data: 2012-03-27 12:40:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.03.2012 12:01, Chris pisze:
    > http://www.webpagescreenshot.info/i/421228-327201212
    0035pm.png

    Dzieki wielkie! :)

  • 16. Data: 2012-03-27 12:56:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.03.2012 12:10, Chris pisze:
    >>> http://www.webpagescreenshot.info/i/421228-327201212
    0035pm.png

    > http://www.webpagescreenshot.info/i/693679-327201212
    0941pm.png

    > Ty mi powiedz co to jest :)

    Naklejka magnesowa, amerykanie sie w tym lubuja.

    http://img849.imageshack.us/img849/637/dsc00618w.jpg

  • 17. Data: 2012-03-27 13:11:33
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 27 Mar, 10:27, AL <a...@s...tam> wrote:
    > Czy procedury sa dokladnie takie same jak zza Odry (wszak to tez EU) ?
    >
    > Powiedzmy, ze zainteresowalem sie takim
    autem:http://otomoto.pl/mitsubishi-outlander-C225864
    96.html

    > Smierdzi to ogloszenie wg Was, czy warto sie zainteresowac?
    > Z tego co kojarze wisi ok 2 miesiecy.
    > Cena jest atrakcyjna - ale moze to jakis blef?
    >
    > Pasuje mi i marka i kolor i silnik.
    >
    > (mieszkam na Slasku i nie chce mi sie dymac przez 2/3 Polski + Litwe by
    > tylko poogladac i sie zdenerwowac). Jesli juz to wolalbym miec jakis
    > zapas wiedzy - ew. o jakie konkrety pytac tego Litwina (odnosnie samych
    > dokumentow auta) (ogloszenie po litewsku).
    >
    > --
    > pozdr
    > Adam (AL)
    > TG

    Ja kupowałem w Wilnie ale nowe u dilera. Żadnych problemów : akcyza +
    vat załatwione. Problem zaczął się w łódzkim Wydziale komunikacji. Na
    nowy samochód wyznaczyli mi przegląd po 2 latach. Bardzo pokrętnie
    tłumaczyli dlaczego a z-ca dyrektora WK okazał sie kompletną
    ignorancją w temacie. Po pół roku uznali moje racje /w drodze wyjątku/
    może dlatego że powiedziałem że jak sprawa wyląduje w Strasburgu to
    będę miał samochód na ich koszt za darmo

  • 18. Data: 2012-03-27 13:12:45
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > 2010 MITSUBISHI OUTLANDER WRECKED
    >
    > http://img252.imageshack.us/img252/7606/pmsn.jpg

    Van Nuys, California to światowe centrum przemysłu porno. Kto wie co sie
    działo w tym samochodzie :]

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 19. Data: 2012-03-27 16:27:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/03/2012 11:39, Marek P. wrote:
    > Użytkownik "Chris"<s...@s...net> napisał w wiadomości

    0941pm.png

    > Pewnie był to kolor najbardziej zbliżony do różowego.

    Raczej dostali za jakiś datek na walkę z rakiem, ale jako polak jesteś
    usprawiedliwiony widząc gejów, masonów i co tam jeszcze za każdym rogiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-03-27 17:28:27
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > Raczej dostali za jakiś datek na walkę z rakiem, ale jako polak jesteś
    > usprawiedliwiony widząc gejów, masonów i co tam jeszcze za każdym rogiem.

    Nie zrozumiałeś. Trudno.