  • 1. Data: 2012-03-27 10:27:34
    Temat: Czy ktos sprowadzal auto z Litwy?
    Od: AL <a...@s...tam>

    Czy procedury sa dokladnie takie same jak zza Odry (wszak to tez EU) ?

    Powiedzmy, ze zainteresowalem sie takim autem:
    http://otomoto.pl/mitsubishi-outlander-C22586496.htm

    Smierdzi to ogloszenie wg Was, czy warto sie zainteresowac?
    Z tego co kojarze wisi ok 2 miesiecy.
    Cena jest atrakcyjna - ale moze to jakis blef?

    Pasuje mi i marka i kolor i silnik.

    (mieszkam na Slasku i nie chce mi sie dymac przez 2/3 Polski + Litwe by
    tylko poogladac i sie zdenerwowac). Jesli juz to wolalbym miec jakis
    zapas wiedzy - ew. o jakie konkrety pytac tego Litwina (odnosnie samych
    dokumentow auta) (ogloszenie po litewsku).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2012-03-27 10:48:43
    Temat: Re: Czy ktos sprowadzal auto z Litwy?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AL nabazgrał(a):

> [...]
    > wiedzy - ew. o jakie konkrety pytac tego Litwina (odnosnie samych
    > dokumentow auta) (ogloszenie po litewsku).

    2010 MITSUBISHI OUTLANDER WRECKED

    http://img252.imageshack.us/img252/7606/pmsn.jpg

    Actual Cash Value: ? $31,500 USD
    Repair Cost: ? $0 USD
    Title State: ? CALIFORNIA
    Title Type: ? SALVAGE CERTIFICATE
    Odometer: ? 47 ACTUAL
    Primary Damage: ? Partial/incomplete repair
    Secondary Damage: Minor dents/scratches
    VIN: ? JA4AS2AW0AZ004196
    Body Style: ? 4DR SPORT UTILITY
    Color: ? WHITE
    Engine: ? 2.4L 4
    Drive: ? Front-wheel Drive
    Cylinders: ? 4
    Fuel: ? GAS
    Keys: ? YES
    Condition: Vehicle can be Driven
    Special Note: ? CA DMV FEES DUE

    HISTORIA POJAZDU Historia wypadkowa
    Numer Data zdarzenia Lokalizacja
    1 2010-07-29 DAYTONA BEACH, FL

    Raport problemow
    Salvage title or salvage auction record(s)

    Historia stanu licznka w milach
    Data odczytu Stan licznika
    2010-07-28 45
    Historia pojazdu
    Rekord z dnia Szczegoly
    2009-12-19 VEHICLE MANUFACTURED AND SHIPPED TO DEALER
    2010-07-28 ODOMETER READING FROM DMV
    2010-07-29 ACCIDENT REPORTED (Case #:90690436) MODERATE DAMAGE REPORTED
    2010-09-18 TITLE SALVAGE
    2011-07-31 VEHICLE EXPORTED TO LITHUANIA

    Fotki w pełnej okazałości mogę dać na forum ale to póżnym wieczorem bo teraz
    nie mam jak albo jak chcesz od ręki to automo.pl

  • 3. Data: 2012-03-27 11:08:13
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > Historia stanu licznka w milach
    > Data odczytu Stan licznika
    > 2010-07-28 45

    To się ktoś nacieszył samochodem. 47 mil i rozwalić auto.Może to był
    samochód demonstracyjny.

  • 4. Data: 2012-03-27 11:34:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.03.2012 10:48, Chris pisze:
    > teraz nie mam jak albo jak chcesz od ręki to automo.pl

    Czy bylbys tak dobry i sprawdzil mi jedno auto?
    SHSRD78854U207692
    Znajomi kupili jakis czas temu tanio i zastanawiaja sie jak bardzo bylo
    rozwalone.

  • 5. Data: 2012-03-27 11:42:15
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-27 10:48, Chris pisze:
> [...]
    >
    > Fotki w pełnej okazałości mogę dać na forum ale to póżnym wieczorem bo
    > teraz nie mam jak albo jak chcesz od ręki to automo.pl

    dzieki
    i wszystko jasne :)
    czulem w kosciach, ze cos moze byc nie tak
    (a bialy kolor to w PL rzadkosc - same czarnuchy i szaraczki proponuja)

    A tak apropo, to nie sadzilem, ze silnik 2.4l to naped 2wd.
    Z tego co sie orientuje w PL dostepne dla silnikow (diesel: 2.0 i 2.2
    oraz benzyna 2.4) tylko wersje 4WD.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2012-03-27 11:44:10
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > A tak apropo, to nie sadzilem, ze silnik 2.4l to naped 2wd.
    > Z tego co sie orientuje w PL dostepne dla silnikow (diesel: 2.0 i 2.2 oraz
    > benzyna 2.4) tylko wersje 4WD.

    W stanach 2WD w takich autach jest bardzo popularny.

  • 7. Data: 2012-03-27 11:45:44
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-27 11:34, neoniusz pisze:

    > Czy bylbys tak dobry i sprawdzil mi jedno auto?
    > SHSRD78854U207692
    > Znajomi kupili jakis czas temu tanio i zastanawiaja sie jak bardzo bylo
    > rozwalone.

    Ewentualnie w którym miejscu kabiny była kierownica zamontowana :-)

  • 8. Data: 2012-03-27 11:53:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.03.2012 11:45, lleeoo pisze:

    > Ewentualnie w którym miejscu kabiny była kierownica zamontowana :-)

    Auto z USA, wiec kierownica raczej po "naszej" stronie byla ;)

  • 9. Data: 2012-03-27 11:57:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    lleeoo nabazgrał(a):

    > Ewentualnie w którym miejscu kabiny była kierownica zamontowana :-)

    To Amerykaniec więć po lewej :)

  • 10. Data: 2012-03-27 12:01:31
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    neoniusz nabazgrał(a):

    > Czy bylbys tak dobry i sprawdzil mi jedno auto?
    > SHSRD78854U207692
    > Znajomi kupili jakis czas temu tanio i zastanawiaja sie jak bardzo bylo
    > rozwalone.

    Model Year 2004
    Make Honda
    Model CR-V
    Body Type 4 Door Wagon
    Trim Level EX
    Engine Type L4, 2.4L
    Country UNITED KINGDOM
    Production Seq. Number 207692
    Drive Line Type 4WD
    GVWR Class Class C 4,001-5,000 lb
    Restraint System Dual Air Bag; Seat Belts; Side Air Bag
    Vehicle Type Multipurpose Vehicle (MPV)
    Vehicle Class Small MPV
    Transmission 4 Speed Automatic
    Brake System Hydraulic
    Fuel Type Gasoline
    Horsepower 160HP
    Engine Series Code K24A1

    Actual Cash Value $18,885 USD
    Repair Cost $14,047 USD
    Title State NEW YORK
    Title Type MV907A SALVAGE CERTIFICATE
    Odometer 39,928 ACTUAL
    Primary Damage All over
    VIN SHSRD78854U207692
    Body Style 4DR SPORT UTILITY
    Color TAN
    Engine 2.4L 4
    Drive All wheel drive
    Cylinders 4
    Fuel GAS
    Keys YES

    http://www.webpagescreenshot.info/i/421228-327201212
    0035pm.png

    HISTORIA POJAZDU Historia wypadkowa

    Numer Data zdarzenia Lokalizacja
    1 2006-05-11 ONONDAGA COUNTY, NY

    Raport problemow
    Salvage title or salvage auction record(s)

    Historia stanu licznka w milach
    Data odczytu Stan licznika
    2003-12-12 12
    2006-02-22 36,007

    Historia pojazdu
    Rekord z dnia Szczegoly
    2003-10-31 REGISTRATION EVENT/RENEWAL
    2003-12-12 TITLE (Lien Reported)
    2004-01-14 REGISTRATION EVENT/RENEWAL
    2006-01-09 REGISTRATION EVENT/RENEWAL
    2006-02-22 INDEPENDENT INSPECTION/THEFT DETERRENT EQUIPPED
    2006-05-11 COLLISION WITH A FIXED OBJECT (GUARDRAIL) (Case #:31775066)
    2006-07-10 TITLE (Lien Reported) SALVAGE